• Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Nowości PKP 2022

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
12.493 512 30
EP05-23 ze współczesną rewizją. Byłby model w VI epoce.
Ale wtedy musieliby dorobić gniazda sterowania wielokrotnego, bo EP05-23 takie gniazda miał założone w tym czasie. Modele MTB odpowiadają wcześniejszej wersji, bez gniazda.
Notabene EP05 z dłuższymi pociągami jeździły w trakcji ukrotnionej.
Ale to już w latach 90. XX wieku i może później i w zasadzie tylko na CMK, bo z długim składem pojedyncza lokomotywa nie była w stanie osiągnąć maksymalnej prędkości 160 km/h.
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
12.493 512 30
No faktycznie, jest. Trzeba całą stronę dokładnie przeczytać, żeby to znaleźć. Trochę to jednak nie tak, jak moim zdaniem być powinno. Taka informacja powinna być w podstawowym opisie modelu, a nie w długim tekście pod tytułem "Dodatkowe informacje", bo to jest informacja podstawowa.
 

Rozjazd

Znany użytkownik
Reakcje
2.159 155 7
Wklejone z opisu producenta
``Lokomotywa elektryczna klasy 370 Polskich Kolei Państwowych
Model wykonany na bazie modelu firmy Roco, edycja z roku 2021.``'
Tak, dziękuję. Dojrzałem dopiero za którymś razem. Powinno to być w tytule artykułu, bo jest to precież jedna z ważniejszych informacji. Swoją drogą i tak nie podali nr katalogowego, więc trochę niechlujnie opis jest zrobiony.
 

am-70

Znany użytkownik
Reakcje
7.061 121 1
Przemalowanka, zawawka, ciekawostka etc. Ale jednak nowość:(
Odkrycie naszego Kolegi z Forum @JRobert.

Model cysterny w malowaniu/oznaczeniu DEC/KVG do przewozu osadów kredowych od niemieckiego sklepu Modellbahn Union.

Opis producenta (tłumaczenie - Google translator):
Aby umożliwić odprowadzanie szlamu, wózek jest przechylony na środku w kierunku zaworu odprowadzającego. Wagony są używane od lat 80. XX wieku i są obsługiwane przez różnych operatorów wagonów towarowych i przedsiębiorstwa kolejowe. Mają siedzibę i są zarejestrowane głównie w Niemczech, Francji i Wielkiej Brytanii, ale są używane w całej Europie. Wagony nadają się zarówno do promów, jak i dopuszczone do tunelu pod kanałem La Manche, a zatem mają mniejszą skrajnię ładunkową niż inne wagony.

Model występuje w wersji "normalnej" (45,99 euro) jak również w wersji "patynowanej" (49,99 euro). Nakład 200 sztuk.

MU-H0-G32063, MU-H0-G32064 - PKP 33 51 7898 211-2 [P], Zafns, Stacja Gdańsk Port Północny
Gueterwagen-Knickkesselwagen-Zafns-dec-KVG-MU-H0-G32063_b_0.jpg
Gueterwagen-Knickkesselwagen-Zafns-dec-KVG-MU-H0-G32063_b_1.jpg

 
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Tabor 10
Tabor 0
Tabor 14
Tabor 17
Tabor 382

Podobne wątki