Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Ale wtedy musieliby dorobić gniazda sterowania wielokrotnego, bo EP05-23 takie gniazda miał założone w tym czasie. Modele MTB odpowiadają wcześniejszej wersji, bez gniazda.
Ale to już w latach 90. XX wieku i może później i w zasadzie tylko na CMK, bo z długim składem pojedyncza lokomotywa nie była w stanie osiągnąć maksymalnej prędkości 160 km/h.
No faktycznie, jest. Trzeba całą stronę dokładnie przeczytać, żeby to znaleźć. Trochę to jednak nie tak, jak moim zdaniem być powinno. Taka informacja powinna być w podstawowym opisie modelu, a nie w długim tekście pod tytułem "Dodatkowe informacje", bo to jest informacja podstawowa.
Wklejone z opisu producenta
``Lokomotywa elektryczna klasy 370 Polskich Kolei Państwowych
Model wykonany na bazie modelu firmy Roco, edycja z roku 2021.``'
Wklejone z opisu producenta
``Lokomotywa elektryczna klasy 370 Polskich Kolei Państwowych
Model wykonany na bazie modelu firmy Roco, edycja z roku 2021.``'
Tak, dziękuję. Dojrzałem dopiero za którymś razem. Powinno to być w tytule artykułu, bo jest to precież jedna z ważniejszych informacji. Swoją drogą i tak nie podali nr katalogowego, więc trochę niechlujnie opis jest zrobiony.
Z MTB nigdy nie wiadomo co zrobią a co napiszą.... w SU46-040 w TT zrobili malowanie z IV epoki i tak je opisywali, a piktogramy z "pieronami" nanieśli z V-ej...
Przemalowanka, zawawka, ciekawostka etc. Ale jednak nowość
Odkrycie naszego Kolegi z Forum @JRobert.
Model cysterny w malowaniu/oznaczeniu DEC/KVG do przewozu osadów kredowych od niemieckiego sklepu Modellbahn Union.
Opis producenta (tłumaczenie - Google translator): Aby umożliwić odprowadzanie szlamu, wózek jest przechylony na środku w kierunku zaworu odprowadzającego. Wagony są używane od lat 80. XX wieku i są obsługiwane przez różnych operatorów wagonów towarowych i przedsiębiorstwa kolejowe. Mają siedzibę i są zarejestrowane głównie w Niemczech, Francji i Wielkiej Brytanii, ale są używane w całej Europie. Wagony nadają się zarówno do promów, jak i dopuszczone do tunelu pod kanałem La Manche, a zatem mają mniejszą skrajnię ładunkową niż inne wagony.
Model występuje w wersji "normalnej" (45,99 euro) jak również w wersji "patynowanej" (49,99 euro). Nakład 200 sztuk.