Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Co więcej, manewrowe też udało mi się uzyskać, jedynym mankamentem jest to, że świecą razem z kabiną kierunkowo. I zaznaczam, że nie przerebiałem elektroniki w lokomotywie a jedynie wlutowałem dwie zworki.
Masz rację. Co więcej na dekoderze esu można zrobić fajne zależności. Zrobiłem schemacik, który po załączeniu świateł manewrowych uniemożliwia załączenie świateł czerwonych i pociągowych. Światła manewrowe zależne kierunkowo + światła postojowe. Załączenie świateł manewrowych poowduje jednoczesne załączenie jazdy manewrowej.
Takie, że jedna funkcja może wyłączyć inne funkcje. W ESU, żeby włączyć manewrowe, trzeba wyłączyć główne, Zimo potrafi wyłączyć je automatycznie. W Zimo dla każdej kombinacji wystarczy jeden klawisz, w ESU trzeba wyłączać niepotrzebne światła, bo uzaleznienie nie pozwoli Ci włączyć wybranej funkcji.
Nieprawda, przeczytaj jeszcze raz co napisałem wyżej.
Załączenie np. świateł manewrowych, powoduje wyłączenie świateł głównych i czerwonych i załączenie jazdy manewrowej. wszystko jednym klawiszem!
Esu już dawno to potrafiło.
A czy Wam również na ESU silnik EU07 chodzi dużo głośniej niż na Zimo, na minimalnych prędkościach?
Oraz prędkość minimalna na ESU jest znacznie większa, niż na Zimo?
Dodatkowo na postoju, dekoder ESU dużo głośniej skwierczy od dekoderów innych producentów.
Sprawdzałem na dwóch modelach.
Tak już rozmawialiśmy i powiem Ci, że jestem zawiedziony lekko tym dekoderem.
Tym bardziej, że ESU ma oficjalnie wspierać modele EU07/ET41 pod szyldem Piko.