Niedawno Roco wypuściło zaprojektowany od podstaw nowy model Br86 i całe Niemcy się na niego dosłownie rzuciły. Kilkudziesięcioletnie konstukcje Fleischmanna, nie wspominając nawet o wyrobach "Matrixa" poszły szybko w odstawkę. Nowość robi swoje i myślę, że Br78 Piko sprzeda się równie dobrze, zwłaszcza że nafaszerowana jest nowoczesną elektroniką. Co prawda obrzeża kół są dość wysokie a w przypadku wiązary to w przypadku obu modeli to uproszczone sprasowane kawałki blach (zamiast odlewów jak choćby w przypadku nowych Br50/Br52 firmy Roco) to jednak model robi bardzo dobre wrażenie.
W Niemczech od dzisiaj jest dostępny w sprzedaży.
W Niemczech od dzisiaj jest dostępny w sprzedaży.
Ja też rzuciłem się na Roco BR86 DB z dźw. i ...
Myślę o ewentualnej sprzedaży BR78 Fleischmann'a w oznaczeniu OKo1 PKP z pomalowanymi "bandażami" kół ( wcześniej sprzedałem 6 szt Donnerbuchsenów PKP Roco - mam jeszcze pozostałe 6 szt ) i zakupie BR78 z dźw. Piko + Donnerbuchsen,y Brawy DB ...
Poprostu zamiana tego samego parowozu i wagonów przestarzałych technologicznie w oznaczeniu PKP na nowe opracowanie w ... DB ?!
Pytanie : czy sentyment do PKP wytrzyma kontrpropozycję technologiczną ... ?
Obawiam się że w moim przypadku raczej nie wytrzyma ...