• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

INFO Nowości nie-PKP 2020

Bolutek

Znany użytkownik
Reakcje
1.644 381 7
#83
Cena tego parowoziku zaczyna się od 350 euro...:rolleyes:... Więc w tej cenie wolę zdecydowanie coś od Roco,
chociaż patrząc po zdjęciach to Piko przygotowało wreszcie parowóz od podstaw z solidnie odwzorowaną armaturą kotła...
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
12.676 520 30
#85
Szkoda, że kolega Remaj12 nie napisał, że to model Piko. Dopiero DRACULA to podał (jakoś przeoczyłem zapowiedzi i zajawki w sklepach). A model BR 78 z dokładnie tym samym numerem 134, też w wersji DB z III epoki, wydal trzydzieści parę lat temu Liliput. Ciekawe byłoby porównanie tych dwóch modeli...
 
Reakcje
124 9 0
#86
Szkoda, że kolega Remaj12 nie napisał, że to model Piko. Dopiero DRACULA to podał (jakoś przeoczyłem zapowiedzi i zajawki w sklepach). A model BR 78 z dokładnie tym samym numerem 134, też w wersji DB z III epoki, wydal trzydzieści parę lat temu Liliput. Ciekawe byłoby porównanie tych dwóch modeli...
Liliput to raczej ukazał się czterdzieści parę lat temu.
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
12.676 520 30
#87
Nie będę się kłócił, gdzież w sieci wyczytałem, że to model z 1984 roku, ale chyba były też wcześniej, choć nie wiem, czy też z numerem 134.
 

FENIX

Ostrzeżony
Reakcje
3.561 253 31
#88
Na pierwszy rzut oka widzę więcej detali niż we Fleischmannie ,dodatkowych detali. Chociażby ruchomą dźwignię prasy smarnej z trzeciego zestawu wiązanego, czy szklannne owiewki na budce. Trudno porównać plastyki obudowy , ale wzorując się na jakości ostatniej ,,46,,-tki to może być ok.
Nie wiemy nic o motorku wewnątrz, a szkoda. Widzę za to plastikowe koła , (chyba ,ze się mylę), co daje do myślenia, czy nie jest czas aby nowe konstrukcje wyposażane były wyłącznie w metalowe. Ogólnie rzecz biorąc , model Fleischmanna jest ciągle w czołówce z racji na jakość wykonania i koła, silnik można w granicach 60 ewro wymienić, zaś koła metalowe robią tu robotę. Jeżeli na tym poziomie wypuszcza kopciucha PKP ,to będzie genialnie.
 

Remaj12

Znany użytkownik
Reakcje
5.369 137 19
#90
No to teraz dopiero się zacznie :rolleyes: ... pójdziemy z torbami :eek: ! Panie Krzysztofie @Krzysztof Koj - bardzo, bardzo, bardzo prosimy o wstępne terminy kiedy możemy spodziewać się tych cudeniek w Polsce? Może również jakiś ogólny plan wydawniczy? Jak mamy się przygotować finansowo? Mnie modele szutrówek Hopper-dozator zupełnie nie interesowały, ale "pudernice" - wręcz przeciwnie. Gdybym mógł - brałbym wszystkie...
 

Kriz8

Aktywny użytkownik
Reakcje
480 5 3
#91
Czyżby to siostra drugiej z potencjalnych polskich konstrukcji czteroosiowych z Nowości PKP A.D.2019, szumnie tam zapowiadanych? Siostro, Alucard!
Pierwszą jeszcze zwiastują realne obrazki, ale jest już tuż tuż.
 

404W

Znany użytkownik
Reakcje
518 21 0
#92
No to teraz dopiero się zacznie :rolleyes: ... pójdziemy z torbami :eek: ! Panie Krzysztofie @Krzysztof Koj - bardzo, bardzo, bardzo prosimy o wstępne terminy kiedy możemy spodziewać się tych cudeniek w Polsce? Może również jakiś ogólny plan wydawniczy? Jak mamy się przygotować finansowo? Mnie modele szutrówek Hopper-dozator zupełnie nie interesowały, ale "pudernice" - wręcz przeciwnie. Gdybym mógł - brałbym wszystkie...
Wkrótce, całkiem wkrótce ;)
 

KacperWKK

Aktywny użytkownik
Reakcje
300 35 8
#97
Świat upada...drożyzna ryzyko recesji a jak miałem hajs to pytali po co? Jak nie mam hajsu sprzedają i pytają chcesz!!!! Granda...Mości Panowie portfel pomocy wzywa normalnie zrzutke trzeba by zrobić..
 

Zbigniew Gałczyński

Moderator Działu Tabor
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
4.336 30 1
#98
Czy w epoce IVa występowały te wagony na PKP?
Jeżeli wagon firmy Albert-Modell odwzorowuje wagon typu 408S ( choć patrząc na wózki wagonu to raczej typ 408Sf ;))
Gdyby ten model "postawić" na wózkach 1XTa (wyglądał by jak 408S ) śmiało można by nadać mu numerację z ep.IV a ponieważ produkcja tych wagonów rozpoczęła się w Świdnicy w roku 1968. Dodam tylko,że produkcja trwała do 1981 roku i łącznie wyprodukowano ich w liczbie 2527.
 

garou

Znany użytkownik
Reakcje
4.638 443 99
#99
Nadzwyczaj zabawna teoria...

Zobacz załącznik 727390

Pozwolę sobie podzielić się zdjęciem pochodzącym z aukcji internetowej, gdzie w innych wątkach wiele zdjęć tego sprzedawcy lądowało. Powyższy negatyw poszedł za blisko 400zł! :cool: A na nim... bodaj Poznań, rok 1968. Jak ktoś dalej twierdzi, że OKo1, to żadna "polska" trakcja parowa, to powinien zmienić zainteresowania, bo niewiele wie o najprawdziwszej epoce pary na szlakach PKP o_O:niepewny:;) .
Zabawne jest to jak nie rozumiesz co miałem na myśli. A najlepsze są wnioski.... he he
Wszystko zależy od definicji określenia "polska trakcja parowa", kolega J1974H0 najwyraźniej myśli o parowozach polskiej konstrukcji. .
Kolega @BoGneR za bardzo się wczuł w temat.
Przynajmniej kolega Andrzej potrafi czytać między wierszami.... :) Pozdrawiam
 

SU45-034

Aktywny użytkownik
Reakcje
822 89 3
Wszystko fajnie, ale wg Atlasu Wagonów P. Terczyńskiego to gładkie pudło na wózkach 1XT albo ryflowane pudło na wózkach 25TN. Mało filigranowe drabinki i brzydkie przerwy w zbiornikach... Proszę nie wieszać na mnie psów, bo kupię ale dlatego że chyba nie będzie sensownej alternatywy.
 
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Tabor 154
Tabor 209
Tabor 151
Tabor 297
Tabor 187

Podobne wątki