No niestety kolega bstok70 ma rację, nie jest OK. Pędnia do napędu zwrotnicowego powinna dochodzić wzdłuż toru, bo taka jest konstrukcja napędu (przy okazji: jest pędnia i są pędnie, nie ma czegoś takiego, jak "cięgnie").
Zwrotnica pod nastawną powinna również być nastawiana z nastawni, bo leży w torze głównym (przebiegowym), po którym jeżdżą pociągi, a nie tylko składy manewrowe. Tak więc zwrotnik z dźwignią tam nie pasuje, powinien być napęd z pędnią.
Ale moim zdaniem błędna jest sama lokalizacja nastawni. Przy takim układzie torowym na makiecie potrzebne są
trzy nastawnie, jak na rysunku niżej (czerwone prostokąty). Ta na dole jest OK, ale nie musi być ukośnie. Nastawnia po lewej na górze może być umieszczona po przeciwnej stronie torów, ale tam jest magazyn z rampą, a tam, gdzie ją narysowałem jest o tyle lepiej, że obsługa ma lepszą widoczność torów.
I tu wracamy do zwrotnicy, gdzie kolega chciał zastosować zwrotnik Kluby. Otóż przy mojej propozycji nastawni może to mieć uzaadnienie. Wprawdzie zawsze lepiej jest nastawiać zwrotnicę z nastawni, ale jeżeli jest ona daleko od nastawni i jest sporadycznie używana, można zastosować ręczną dźwignię na miejscu (zwrotnik z dźwignią). Ale wtedy dodatkowo stosuje się albo rygiel, nastawiany pędnią z nastawni (pędnie do rygla mogą być dłuższe), albo zamek kluczowy, od którego klucz jest uzależniony w nastawni. Jest to oczywiście znacznie bardziej kłopotliwe w obsłudze, ale tańsze w budowie.