Mniej więcej tędy będzie odchodził tor do bazy paliw.
Przy bocznicy, zlokalizowanej przy stacji, tor prowadzący na bocznicę nie powinien odgałęziać się od szlaku, a od jednego z torów stacyjnych. Jazdy na i z bocznicy odbywają się jako manewry. Najlepiej byłoby, gdyby jazdy na i z bocznicy odbywały się z wykorzystaniem toru wyciągowego, bez wyjazdu na szlak. Układ pokazany na rysunku 1 pozwala na jazdy między bocznicą a torem wyciągowym niezależnie od wjazdów i wyjazdów z obu torów stacyjnych. Jeżeli z jakichś powodów układ ten byłby niemożliwy, można zrobić tak, jak na rysunku 2. W ostateczności przy układzie z rysunku 2 można zrezygnować z toru wyciągowego, ale takie układ jest mniej korzystny, bo wjazd i wyjazd z bocznicy blokuje wtedy ruch pociągów na szlaku w prawo. W obu wersjach semafory wjazdowe na stację muszą być odsunięte od stacji na tyle, by ewentualne manewry z wyjazdem na szlak nie dojeżdżały do semaforów i kończyły się przed wskaźnikami W 5. Na rysunkach nie pokazano też tarcz ostrzegawczych przed semaforami wjazdowymi. Jeżeli długość toru wyciągowego na to pozwala, tarczę manewrową przy tym torze warto przenieść przed przejazd, żeby dało się na chwilę "uwięzić" skład manewrowy na wyciągu w celu przepuszczenia pojazdów drogowych przez przejazd.
Wersja 1:
Wersja 2: