Witam Was bardzo serdecznie
Rozpoczynam relację z budowy mojej makiety modułowej.
Jest to moja pierwsza relacja, więc liczę na wszelkie porady i krytykę. Dążę do jak największego realizmu, proszę mnie nie oszczędzać
Na razie pierwszy segment słońca w Krakowie nie ma, więc foty takie sobie...
Tymczasowo włożony most Taki się tutaj znajdzie, ale muszę jeszcze nad nim popracować,
Semafor, na moim module znajdzie się posterunek odstępowy oraz bocznica
Wszystko przygotowane pod montaż elektryki te krzywizny to złudzenie optyczne .
Dla zainteresowanych specyfikacja mojego łuku
Mój łuk ma 11 stopni, promień całego segmentu to coś 4,5m a sam łuk przez krótkie wstawki proste na końcach ma koło 3,6m, to dokładnie 318,2m w realu, co daje nam prędkość maksymalną na tym łuku 52km/h
Z racji położenia na linii drugorzędnej konieczne będzie zastosowanie ograniczenia prędkości do 50km/h Oczywiście można podnieść prędkość maksymalną przez dodanie przechyłki, ale maksymalnie do wartości 55km/h, przechyłka miałaby wtedy 112mm (max to 150) natomiast długość rampy przechyłowej to 50m.
Długość krzywych przejściowych również powinna wynosić te 50m co jednak w porównaniu do długości łuku 63,6m ....
Więc przechyłka będzie bardzo malutka prawie niewidoczna przechyłka lekko równoważąca siłę odśrodkową Krzywa przejściowa się pojawi, ale w nieco okrojonej formie. Taki kompromis
Chciałbym z tego miejsca podziękować przede wszystkim koledze pado za nieocenioną pomoc przy budowie modułu. Chcę również podziękować wszystkim innym którzy poniękąd się przyczynili do tej relacji, olek1368, ManMania, daniel loko, patryk_96, Kris, popowe, PadreP, dzięki chłopaki
Rozpoczynam relację z budowy mojej makiety modułowej.
Jest to moja pierwsza relacja, więc liczę na wszelkie porady i krytykę. Dążę do jak największego realizmu, proszę mnie nie oszczędzać
Na razie pierwszy segment słońca w Krakowie nie ma, więc foty takie sobie...
Tymczasowo włożony most Taki się tutaj znajdzie, ale muszę jeszcze nad nim popracować,
Semafor, na moim module znajdzie się posterunek odstępowy oraz bocznica
Wszystko przygotowane pod montaż elektryki te krzywizny to złudzenie optyczne .
Dla zainteresowanych specyfikacja mojego łuku
Mój łuk ma 11 stopni, promień całego segmentu to coś 4,5m a sam łuk przez krótkie wstawki proste na końcach ma koło 3,6m, to dokładnie 318,2m w realu, co daje nam prędkość maksymalną na tym łuku 52km/h
Z racji położenia na linii drugorzędnej konieczne będzie zastosowanie ograniczenia prędkości do 50km/h Oczywiście można podnieść prędkość maksymalną przez dodanie przechyłki, ale maksymalnie do wartości 55km/h, przechyłka miałaby wtedy 112mm (max to 150) natomiast długość rampy przechyłowej to 50m.
Długość krzywych przejściowych również powinna wynosić te 50m co jednak w porównaniu do długości łuku 63,6m ....
Więc przechyłka będzie bardzo malutka prawie niewidoczna przechyłka lekko równoważąca siłę odśrodkową Krzywa przejściowa się pojawi, ale w nieco okrojonej formie. Taki kompromis
Chciałbym z tego miejsca podziękować przede wszystkim koledze pado za nieocenioną pomoc przy budowie modułu. Chcę również podziękować wszystkim innym którzy poniękąd się przyczynili do tej relacji, olek1368, ManMania, daniel loko, patryk_96, Kris, popowe, PadreP, dzięki chłopaki