A skąd takie przypuszczenie? Ja na zdjęciach tego tak nie widzę, wydaje mi się, że gniazdo jest na standardowej wysokości, czyli za nisko jak na prawdziwy sprzęg. Bajdurzenia o otwieranej i zamykanej klawiaturze nawet nie komentuję...
Ja widzę gniazdo sprzęgu w wykroju przedniej ściany, tuż pod linią pomostów. Jest to wysokość prawdziwego sprzęgu. Oczywiście mogę się mylić, za mało jest jeszcze dokładnych zdjęć ale wielkością przypomina to gniazdo sprzęgu.
Hehe, naprawdę ktoś liczył na to, że PIKO zrobi działający sprzęg Scharfenberga??
Jak do tej pory, a znam go już kilka lat wszystko co mi przekazał ( informacje, wiadomości) sprawdziło się. Nie mam podstaw aby mu nie dowierzać. Ale Ty w tej materii na podstawie własnych doświadczeń w kontaktach z tym panem, możesz mieć własne zadanie. Doceniam i szanuję je.
Napisałem to z lekkim przymrużeniem oka, forum zjadło ikonki jakie wstawiłem po zdaniu. Jednak jeśli wierzyłbym zapewnieniom Pana Grzegorza to po makiecie jeździł by mi już ET21-92 a w kolejnym miesiącu skrobałbym się po portfelu na ET21-386 Ja naprawę bardzo lubię Pana Grzegorza ale nie wszystko co mówi biorę za pewnik. Już się pary razy przejechałem, głównie odnoście terminów wydania modeli.
Nie wiem co dokładnie mówił Ci Pan Grzegorz, natomiast wydaje mi się, że mówiąc o sprzęgach wypowiadał się odnośnie sprzęgów modelowych, czyli tych łączących tabor na naszych makietach. Te z pewnością będą oczkowe, gdyż PIKO innych nie stosuje. Jednak trudno wyobrazić sobie model bez atrap oryginalnych sprzęgów. Zresztą, dopiero co został zaprezentowany pierwowzór, na efekt finalny przyjdzie nam jeszcze poczekać i oby tym razem zapewnienia Pana z PIKO, że będzie ostatecznie w październiku zamieniły się w złoto