A teraz zmiana klimatu - Przystanek osobowy. 
Będzie tam kładka nad torami, łącząca peron wyspowy z budynkiem stacji. Kładka z jednej strony stoi na peronie, a z drugiej .... wisi w powietrzu, dlatego zaistniała poparta niepodważalnymi argumentami technicznymi potrzeba zbudowania stosownej podstawy. Na początku planowałem 2 proste bloki betonowe, ale nie byłbym sobą gdybym nie skomplikował sobie życia. Ponadto te bloki przypominały by bunkry i mogły być podstawą pod Golden Gate, a nie pod stosunkowo lekką kładkę, dlatego zaprojektowałem i wykonałem pojedyńcze betonowe słupy, o zmiennej geometrii przekroju, zgrupowane po 4 na jednym fundamencie:
	
		
	
	
		
		
	
	
		
			
		
		
 
	
	
	
		
	
	
		
		
	
	
		
			
		
		
 
	
	
	
		
	
	
		
		
	
	
		
			
		
		
 
	
	
	
		
	
	
		
		
	
	
		
			
		
		
 
	
	
Brakuje jeszcze schodów. Może uda mi się je zrobić dzisiaj - o ile projektant dostarczy rysunki.
	
								Będzie tam kładka nad torami, łącząca peron wyspowy z budynkiem stacji. Kładka z jednej strony stoi na peronie, a z drugiej .... wisi w powietrzu, dlatego zaistniała poparta niepodważalnymi argumentami technicznymi potrzeba zbudowania stosownej podstawy. Na początku planowałem 2 proste bloki betonowe, ale nie byłbym sobą gdybym nie skomplikował sobie życia. Ponadto te bloki przypominały by bunkry i mogły być podstawą pod Golden Gate, a nie pod stosunkowo lekką kładkę, dlatego zaprojektowałem i wykonałem pojedyńcze betonowe słupy, o zmiennej geometrii przekroju, zgrupowane po 4 na jednym fundamencie:
Brakuje jeszcze schodów. Może uda mi się je zrobić dzisiaj - o ile projektant dostarczy rysunki.
- 
			
				6 
- 
			
				13 
- Pokaż wszystkie
 
				 
 
		 
				 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		 
 
	 
	 
	 
	 
 
		