A teraz zmiana klimatu - Przystanek osobowy.
Będzie tam kładka nad torami, łącząca peron wyspowy z budynkiem stacji. Kładka z jednej strony stoi na peronie, a z drugiej .... wisi w powietrzu, dlatego zaistniała poparta niepodważalnymi argumentami technicznymi potrzeba zbudowania stosownej podstawy. Na początku planowałem 2 proste bloki betonowe, ale nie byłbym sobą gdybym nie skomplikował sobie życia. Ponadto te bloki przypominały by bunkry i mogły być podstawą pod Golden Gate, a nie pod stosunkowo lekką kładkę, dlatego zaprojektowałem i wykonałem pojedyńcze betonowe słupy, o zmiennej geometrii przekroju, zgrupowane po 4 na jednym fundamencie:
Brakuje jeszcze schodów. Może uda mi się je zrobić dzisiaj - o ile projektant dostarczy rysunki.
Będzie tam kładka nad torami, łącząca peron wyspowy z budynkiem stacji. Kładka z jednej strony stoi na peronie, a z drugiej .... wisi w powietrzu, dlatego zaistniała poparta niepodważalnymi argumentami technicznymi potrzeba zbudowania stosownej podstawy. Na początku planowałem 2 proste bloki betonowe, ale nie byłbym sobą gdybym nie skomplikował sobie życia. Ponadto te bloki przypominały by bunkry i mogły być podstawą pod Golden Gate, a nie pod stosunkowo lekką kładkę, dlatego zaprojektowałem i wykonałem pojedyńcze betonowe słupy, o zmiennej geometrii przekroju, zgrupowane po 4 na jednym fundamencie:
Brakuje jeszcze schodów. Może uda mi się je zrobić dzisiaj - o ile projektant dostarczy rysunki.
-
6
-
13
- Pokaż wszystkie