No to "nowe" ma parę błędów. Po pierwsze, w torze głównym zasadniczym nie powinno się wstawiać kilku rozjazdów jeden za drugim. Powinno być jedno odejście na tory dodatkowe i z tego odejścia powinny się odgałęziać kolejne tory dodatkowe. Po drugie, na górnej stacji przejścia między torami głównymi (półtrapezy na łukach) powinny być odwrotnie. Górny tor stacyjny pełni raczej rolę toru komunikacyjnego i bocznego, a nie toru głównego dodatkowego, tory główne dodatkowe są na dole, więc półtrapezy powinny umożliwiać wjazd na na nie z obu kierunków, zarówno przy wjeździe na stację z lewej, jak i z prawej strony. Moje propozycje niżej.
Ta makieta jest znacznie krótsza od poprzedniej, pokazanej w grudniu, więc tory stacyjne mocno się skróciły. Proponuję je maksymalnie wydłużyć, skracając wstawki proste między łukami a pierwszymi rozjazdami, co też zrobiłem na górnej stacji po prawej stronie, a także na dole, gdzie można całkowicie zlikwidować wstawki, bo tam nie ma odwrotnych łuków.
Zobacz załącznik 964111