Witam , moja ulubiona I edycja BR52 ROCO w procesie konwersyjnym.
Powód ? KOŁA.
Są bardziej precyzyjne i nie malowane, więc nie ma potrzeby zmywania farby z ,, kaszką'' przed nowym malowaniem , oraz
dzielone wiązary na 3 części na bok oraz montaż wiązarów na śruby !!! , a nie na plastikowe piny , czy jak tam to nazwać.
Leciutkie cieniowanie i patyna.
Zmienione góry silników parowych- pogrubione.
Ogólnie sympatyczny model.
Powód ? KOŁA.
Są bardziej precyzyjne i nie malowane, więc nie ma potrzeby zmywania farby z ,, kaszką'' przed nowym malowaniem , oraz
dzielone wiązary na 3 części na bok oraz montaż wiązarów na śruby !!! , a nie na plastikowe piny , czy jak tam to nazwać.
Leciutkie cieniowanie i patyna.
Zmienione góry silników parowych- pogrubione.
Ogólnie sympatyczny model.
Załączniki
-
280,4 KB Wyświetleń: 228
-
213,9 KB Wyświetleń: 235
-
231,8 KB Wyświetleń: 235
-
263,9 KB Wyświetleń: 219
-
255 KB Wyświetleń: 207
-
208,4 KB Wyświetleń: 185
-
289,6 KB Wyświetleń: 183
-
324,3 KB Wyświetleń: 161
-
465,3 KB Wyświetleń: 140
-
380,5 KB Wyświetleń: 135
-
358,1 KB Wyświetleń: 136
-
309,2 KB Wyświetleń: 167
-
173,8 KB Wyświetleń: 164
Ostatnio edytowane:
-
17
-
10
-
4
- Pokaż wszystkie