@FENIX
Może niech Pan już nie nęka p. Andrzeja (a już z całą pewnością nie "Andrzejka" ani "Her Haraska") wysyłaniem maili do Märklina.
Twierdzenie, że rzeczywistość musi być taka, bo przedstawia ją "renomowana" firma Märklin jest równie niedojrzałe jak stosowanie do kogokolwiek obraźliwych stwierdzeń.
Ja ciągle czekam na wyjaśnienie, twierdzenia, jakoby ustawienie przeciwkorby może być w różnych pozycjach bo można w ten sposób zmieniać dynamikę parowozów. To bardzo ciekawe, dowiedziałbym się chętnie więcej na ten temat.
Czy brak odpowiedzi w tym zakresie mogę uznać, że to jednak lipna teza?
Może niech Pan już nie nęka p. Andrzeja (a już z całą pewnością nie "Andrzejka" ani "Her Haraska") wysyłaniem maili do Märklina.
Twierdzenie, że rzeczywistość musi być taka, bo przedstawia ją "renomowana" firma Märklin jest równie niedojrzałe jak stosowanie do kogokolwiek obraźliwych stwierdzeń.
Ja ciągle czekam na wyjaśnienie, twierdzenia, jakoby ustawienie przeciwkorby może być w różnych pozycjach bo można w ten sposób zmieniać dynamikę parowozów. To bardzo ciekawe, dowiedziałbym się chętnie więcej na ten temat.
Czy brak odpowiedzi w tym zakresie mogę uznać, że to jednak lipna teza?
Wielu z nich już opuściło forum.
O wstrzymaniu remontów dworców za nowego rozdania aż strach pisać.
Ja twoich prac się nie czepiam , nawet nie kojarzę.
Jak już pisałem , nie podważam rzeczywistości, jedynie wyrażam zdziwienie jak to możliwe , że renomowane firmy widzą i robią to tak nie inaczej ,
a szczególnie , że to jest nie do poprawy jako trwała zmiana w modelu ..
Temat o który pytasz , to jestem zdania po inżyniersku , że gdyby obrócić przeciwkorbę o kolejne jedno ustawienie na trzpieniu kwadratowym z obu stron tej osi to nastąpi zmiana , jest to możliwe, jedynie nasuwa się pytanie, czy minimalnie zmieniony kąt będzie maił wpływ i jaki na dynamikę zmian pracy tłoka.