Panowie , no nie wiem co powiedzieć.....to daleko do końca , pareset godzin roboczych ,kooperacja ze złotnikiem z Białegostoku Panem Mirkiem 5x5- fotka ołtarza i nie tylko... i Andrzejem ,autorem Tkt48 i jest. Prawie jest ,jeszcze kilkaset godzin i będzie kompletna. Smuci mnie natomiast brak fotek drugiego modelu z inauguracji, w/w TKt48 ,czy nikt nie miał aparatu w Poznaniu.No chyba ,że się mylę.
A w ogóle by nie doszło do pokazania pety ,gdyż moje auto się rozpadło pod Poznaniem ,walnął rozrząd ,co zmusiło mnie do porzucenia fury na autostradzie i podążania dalej autostopem,... nie jest to chyba kraj na autostop.Na bandziora chyba nie wyglądam,może się mylę.
Ale do rzeczy ,a mianowicie zaszczepiam do popularnego modelu BR52 z Roco koła metalowe z niskimi profilami,blisko im do RP25 ale nie do końca , także z ROCO od najnowszej edycji BR52. Wszystko gra ,prawie gra ,jedynie trzeba zakupić wiązary i czopy iii nieszczęśliwą przeciwkorbę , a to niestety kłopot . Jest ona li tylko dostępna w całym zestawie silnikowym , co jak domyślacie się nie jest groszowe .
Fascynuje mnie dylemat ,ze ROCO do plastikowych kół sypie markowe trzpienie gwintowane ,zaś do metalowych kół wpina trzpienie plastykowe,gdzie jest sens i logika?
Rozwiązaniem był odlew trzpienia u naszego złotnika ,co by było cymes rozwiązaniem ,ale czas...................