• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Konwersja Konwersje modeli ,,Kaczajewo'' BR 52 na Ty2, BR 03 na Pm2...

krzychu12231

Znany użytkownik
Reakcje
49 0 0
Różnica między podwoziem Pt31 a Pt47 jest na tyle znaczna że nie warto wykorzystywać żadnej bazy tylko wszytko zrobić od zera. A napęd można wpakować do tendra i gra.
 
OP
OP
FENIX

FENIX

Znany użytkownik
Reakcje
3.562 253 31
witam,powiecie ,ze ten numer Ty już był ,ale nie o to lotto tym razem.Oczywiście baza dla ,,początkujących''' - inaczej.
Metalowy trix w arcy fajnym dresingu niebieskich obrzeży . I teraz patent na który wpadłem ,a mianowicie ,wiemy ,ze są problemy z odbiorem prądu w starszych trixach. Jedna strona jest obierana ,z reguły lewa przez koła nieizolowane ,dalej osie i ostoję ,druga strona prawa z kołami izolowanymi jest zapomniana jak nieślubne dziecko_O , dbiór prawej strony zapewnia jedynie tender, zaś w tendrzakach typu np.BR85 blaszki rzucone na max. dwa -trzy koła z prawej strony.
No i ........czkawka :oops:
Zauważyłem ,ze zapomniana prawa strona to przecież jak u Trixa bywa to metalowe koła,a one spięte z metalowymi wiązarami i metalową konstrukcją zawieszenia wspornika ostojnicy, nota bene dzielona -izolowana ,
To tez odebrałem napięcie ze wspornika -fotka nr. 30 ,mam dzięki temu , może nie doskonałe , ale kilkupunktowe źródło napięcia z prawej strony, proste i okazało się skuteczne.
Przyda się?
 

Załączniki

OP
OP
FENIX

FENIX

Znany użytkownik
Reakcje
3.562 253 31
tak ,to prawda i widać.......... jak fabrycznie modele są nie spasowane i się trzęsą na boki ,lepiej tego nie mieć ,
chyba ,ze do testów elektrycznych i podobnych
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
12.935 531 30
Nie, z około 100 ton (masa prawdziwej lokomotywy). Przy dwukrotnym powiększeniu wymiarów liniowych, wymiar powierzchni rośnie czterokrotnie (2 do kwadratu), a objętość 8 razy (2 do trzeciej potęgi). I właśnie tak rośnie masa przy założeniu tej samej gęstości (tzw. ciężaru właściwego). Przy zmniejszaniu jest odwrotnie.
 

teigrekty2

Znany użytkownik
NAMR
Reakcje
4.534 112 11
Eee, chyba bardziej trafnie bedzie zwiekszyc gestosc materialu z jakiego model jest robiony 87 razy, ale nie wiem jaka huta by sie takiej metalurgii podjela:D Wtedy by wyszlo tak jak kolega FENIX napisal.
 
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Tabor 522
Tabor 216
K
Tabor 2
Tabor 1
Tabor 3

Podobne wątki