• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Konwersja Konwersje modeli ,,Kaczajewo'' BR 52 na Ty2, BR 03 na Pm2...

OP
OP
FENIX

FENIX

Znany użytkownik
Reakcje
3.563 253 31
A jasne, tablice ostrzegawcze powinny na zbieralniku pary odstawać końcami, co wiązało by się z tłumaczeniem ,,dlaczego się odklejają,, i tak źle i tak nie dobrze.
Co do wykwitów rdzy takie było życzenie, łatwiej i szybciej było bez tego , 4 godziny pracy mniej.
 
OP
OP
FENIX

FENIX

Znany użytkownik
Reakcje
3.563 253 31
dzięki ,ale miło,
interesuje mnie co tam się dzieje na rynku niemieckim w temacie PKP , czy to polonusy czy dojczlandy,?
oprócz Ty4 poszedł też ,,sztywniakTy2-50 ,, i Ty2-1061 i to za rozsądną cenę !.
 
OP
OP
FENIX

FENIX

Znany użytkownik
Reakcje
3.563 253 31
no proszę bardzo jak pięknie ,
nie wklejam nic ponieważ nie tak łatwo wystrugać coś nowego z racji na pracochłonność tego rzemiosła ,ale niebawem może cosik 8)
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
12.978 531 30
No ładne te Pm-ki. A można zadać "niedyskretne" pytania? Jak się domyślam, model powstał na bazie BR03.10 Fleischmanna. Czy w tym (oryginalnym) modelu jest kocioł z osprzętem pod otuliną? A jeżeli nie, to po co i z jakiego innego modelu ten kocioł się tam znalazł? I czy podwozie wraz z napędem też są z Fleischmanna BR03, a jeżeli nie, to z jakiego modelu? Pytam o to wszystko, bo sam mam ochotę spróbować swoich sił, ale ja mam BR03.10 Roco (w wersji z nieprzebudowanym kotłem, ze ściętą z przodu dymnicą), do której dokupiłem samą obudowę loka i tendra od Fleischmanna i teraz myślę, jak to pożenić. Tyle, że wydaje mi się, iż kocioł Roco do obudowy Fl się nie zmieści.

Z góry dzieki za wszelkie podpowiedzi.
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
12.978 531 30
Co do otuliny, to raczej jednak Fleischmann. Niestety, kolega Fenix nie raczy się z nami podzielić tą wiedzą. Czyżby bał się konkurencji? Z mojej strony mu to na pewno nie grozi, daleko mi do jego umiejętności modelarskich.
 

tomek 05

Aktywny użytkownik
Reakcje
2 0 0
Andrzej Harassek napisał(a):
Czyżby bał się konkurencji? Z mojej strony mu to na pewno nie grozi, daleko mi do jego umiejętności modelarskich.
Umiejętności to owszem ma, ale wiedzę nt. parowozów mizerną.
Błędów do bólu. Po pierwsze Pm3 to była maszyna trójsilnikowa a ja widzę dwu.

Ps.Ale zje....kę znów chwycę :roll: Wyłączam PW :D
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
12.978 531 30
Nie chcę się spierać z fachowcami takiej klasy, ale chyba jednak Pm3 to był parowóz z jednym silnikiem trzycylindrowym.
 
OP
OP
FENIX

FENIX

Znany użytkownik
Reakcje
3.563 253 31
tomek 05 napisał(a):
Andrzej Harassek napisał(a):
Czyżby bał się konkurencji? Z mojej strony mu to na pewno nie grozi, daleko mi do jego umiejętności modelarskich.
Umiejętności to owszem ma, ale wiedzę nt. parowozów mizerną.
Błędów do bólu. Po pierwsze Pm3 to była maszyna trójsilnikowa a ja widzę dwu.

Ps.Ale zje....kę znów chwycę :roll: Wyłączam PW :D
też robiłeś Pm3 ,mógłbyś ,rzecz jasna w swoim wątku,
zapodać zdjęcia,to też się przyjrzę ,szczególnie lakierowi.
a trzeci silnik jest niestety odtworzony w modelu
 

Załączniki

Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Tabor 522
Tabor 216
K
Tabor 2
Tabor 1
Tabor 3

Podobne wątki