1435 mm. Przecież tymi samymi torami jeżdżą pociągi Eurostar.
Kolega Szwed byłą łaskaw edytować swój wpis już po mojej odpowiedzi, więc i ja edytuję swój. Nie wiem, jaka jest dokładnie szerokość tych wagonów (jest to z pewnością do sprawdzenia w internecie), ale wiem, że skrajnia tunelu i skrajnia wagonów są znacznie większe, niż standardowa skrajnia na zwykłych liniach kolejowych, właśnie po to, by piętrowe autobusy i TIRy mogły wjeżdżać bez problemów tak, by obok stojących samochodów było jeszcze przejście dla podróżnych, chcących udać się do toalety lub do baru.
Kolega Szwed byłą łaskaw edytować swój wpis już po mojej odpowiedzi, więc i ja edytuję swój. Nie wiem, jaka jest dokładnie szerokość tych wagonów (jest to z pewnością do sprawdzenia w internecie), ale wiem, że skrajnia tunelu i skrajnia wagonów są znacznie większe, niż standardowa skrajnia na zwykłych liniach kolejowych, właśnie po to, by piętrowe autobusy i TIRy mogły wjeżdżać bez problemów tak, by obok stojących samochodów było jeszcze przejście dla podróżnych, chcących udać się do toalety lub do baru.
Ostatnio edytowane: