Za stacją Poznań Wola była "setka" do Rokietnicy, z kilkoma WOSami po drodze.
Miałem okazję jechać wielokrotnie tym pociągiem i to była naprawdę przyjemność za Wolą na leśnym odcinku wsłuchiwać się w otwartym oknie w brzmienie diesla próbujacego utrzymać rozkład ułożony na EZT.
Z dwoma lub trzema wagonami na haku dynamika nie była najgorsza.
Za to rozkład jazdy, po zawieszeniu przewozów pomiędzy Międzychodem a Skwierzyną, z nocowaniem składu i lokomotywy w Międzychodzie był lekkim nieporozumieniem...
Podobnie jak tabor wagonowy wystawiany w ostatnich latach składający się z bardzo zniszczonych wagonów przedziałowych 2 klasy - pocięte fotele, powyrywane półki na bagaż, brak wyposażenia: zasłon, śmietniczek, pokręteł, uchwytów, zdemolowane toalety, a do tego graffiti na burtach wagonów. Nic dziwnego, że frekwencja była słaba.
Na zdjęciu SU45-092 z poc. 44043 Poznań - Międzychód pomiędzy Przybrodą a Kaźmierzem Wlkp. w ostatnim tygodniu kursowania, 27-09-1999,