Jak by kogoś interesowało takie "skromne" wydarzenie.
"Godz. 15:29. Laskowice Pom. - Terespol Pom., tor nr 2, km 413,7 na pociąg prowadzony lok EP09 - 006 spadła zerwana sieć trakcyjna. Na lok uszkodzony 1 pantograf. Uszkodzenia sieci - zerwany drut jezdny, uszkodzone wieszaki i zaciski odległościowe od lokaty 415.16 do lokaty 415.22, w lokacie 415.20 zerwany wysięg pomocniczy i linka podwieszenia elastycznego. Tor zamknięty od godz. 15.30 do godz. xx:xx. O godz. 15:58 przesadzono wszystkich (około 120) podróżnych do poc PR 50566 rel. Laskowice Pom. - Bydgoszcz Gł. Z Bydgoszczy Gł. pojadą poc 5608 o godz. 17:53. Uszkodzony pantograf zabezpieczono o godz. 17:05. Po zabezpieczeniu pantografu poc 57102 ściągnięto do stacji Terespol Pomorski lok SM42 - 1273 zamówioną przez PLK o godz. 17:45. Przyczynę zerwania sieci ustali komisja."
Od siebie dodam że lokomotywa jechała dalej z zabezpieczonym tylnym pantografem
Pozwolę sobie też uzupełnić info nt. Wykolejenia w Szczecinie:
"Godz. 15:23. Szczecin Dąbie wypadek pociągowy. Podczas wjazdu po 832000/1 PKP CARGO S.A. relacji Police Chemia - Mościce Azoty nastąpiło wykolejenie. O godz. 15:40 straż pożarna wstrzymała ruch pociągów w celu sprawdzenia czy nie ma wycieków z wykolejonych wagonów. Powiadomiono BZGBPU. O godz. 16:30 przywrócono ruch pociągów po torze nr 1. Opóźniono poc IC:
8100 +54 min,
8120 +46 min,
85104 +38 min,
86102 +71 min,
18107 +88 min,
4801 +54 min,
18105 +86 min,
83200 +23 min,
1805 +20 min,
83260 +8 min,
1803 +8 min"
To chyba na tyle
"Godz. 15:29. Laskowice Pom. - Terespol Pom., tor nr 2, km 413,7 na pociąg prowadzony lok EP09 - 006 spadła zerwana sieć trakcyjna. Na lok uszkodzony 1 pantograf. Uszkodzenia sieci - zerwany drut jezdny, uszkodzone wieszaki i zaciski odległościowe od lokaty 415.16 do lokaty 415.22, w lokacie 415.20 zerwany wysięg pomocniczy i linka podwieszenia elastycznego. Tor zamknięty od godz. 15.30 do godz. xx:xx. O godz. 15:58 przesadzono wszystkich (około 120) podróżnych do poc PR 50566 rel. Laskowice Pom. - Bydgoszcz Gł. Z Bydgoszczy Gł. pojadą poc 5608 o godz. 17:53. Uszkodzony pantograf zabezpieczono o godz. 17:05. Po zabezpieczeniu pantografu poc 57102 ściągnięto do stacji Terespol Pomorski lok SM42 - 1273 zamówioną przez PLK o godz. 17:45. Przyczynę zerwania sieci ustali komisja."
Od siebie dodam że lokomotywa jechała dalej z zabezpieczonym tylnym pantografem
Pozwolę sobie też uzupełnić info nt. Wykolejenia w Szczecinie:
"Godz. 15:23. Szczecin Dąbie wypadek pociągowy. Podczas wjazdu po 832000/1 PKP CARGO S.A. relacji Police Chemia - Mościce Azoty nastąpiło wykolejenie. O godz. 15:40 straż pożarna wstrzymała ruch pociągów w celu sprawdzenia czy nie ma wycieków z wykolejonych wagonów. Powiadomiono BZGBPU. O godz. 16:30 przywrócono ruch pociągów po torze nr 1. Opóźniono poc IC:
8100 +54 min,
8120 +46 min,
85104 +38 min,
86102 +71 min,
18107 +88 min,
4801 +54 min,
18105 +86 min,
83200 +23 min,
1805 +20 min,
83260 +8 min,
1803 +8 min"
To chyba na tyle