https://www.rynek-kolejowy.pl/mobil...wyroku-i-raport-komisji-kolejowej-101085.html
Na szybko...
-monitoring...
Moje pytanie brzmi... czy poszkodowana była objęta tylko polem widzenia kamery (ta jest umieszczona ok 50-70cm od szyby nawierzchu pulpitu oraz opcjonalnie druga kamera jest przy jej górnej krawedzi... maszynista siedzi bardziej w głąb kabiny) czy pola widzenia się pokrywały czy poszkodowana była w martwej strefie maszynisty.
-czas reakcji.
Prędkość szlakowa na przejeździe została ograniczona miejscowo do 40 km/h. Skoro nad "zwłokami" (zgonu formalnie jeszcze nie stwierdzono) zatrzymał się kolejny EZT to chyba powinno to dać do myślenia, że czasu na reakcje, zwłokę czasową na zadziałanie hamulca i miejsca na zatrzymanie się jest mało ...,
ale to tylko moje spostrzeżenie...
Pozdrawiam,...
Na szybko...
-monitoring...
Moje pytanie brzmi... czy poszkodowana była objęta tylko polem widzenia kamery (ta jest umieszczona ok 50-70cm od szyby nawierzchu pulpitu oraz opcjonalnie druga kamera jest przy jej górnej krawedzi... maszynista siedzi bardziej w głąb kabiny) czy pola widzenia się pokrywały czy poszkodowana była w martwej strefie maszynisty.
-czas reakcji.
Prędkość szlakowa na przejeździe została ograniczona miejscowo do 40 km/h. Skoro nad "zwłokami" (zgonu formalnie jeszcze nie stwierdzono) zatrzymał się kolejny EZT to chyba powinno to dać do myślenia, że czasu na reakcje, zwłokę czasową na zadziałanie hamulca i miejsca na zatrzymanie się jest mało ...,
ale to tylko moje spostrzeżenie...
Pozdrawiam,...