#66
Kolejny Trabant w kolekcji, tym razem jego ostatnia odsłona, czyli model 1.1, z silnikiem VW 1,0 z modelu Polo. Zmieniono kilka elementów zewnętrznych, takich jak atrapa i maska oraz nowe tylne światła, a także plastikowe zderzaki. Wewnątrz przeprojektowano deskę rozdzielczą, wyposażając ją m.in. w nowy zestaw wskaźników. Zmianie uległo również przednie zawieszenie, zastosowano zamiast resorów piórowych kolumny MacPhersona oraz przednie hamulce bębnowe zastąpiono tarczowymi. Trabant 1.1 był produkowany w latach 1988-1991, na rynek trafiło ponad 38 000 sztuk.
Nasz Trabant 1.1 Limusine to model Herpa 027342-004 w kolorze żółtym i prezentuje się następująco:
Kolejny Trabant w kolekcji, tym razem jego ostatnia odsłona, czyli model 1.1, z silnikiem VW 1,0 z modelu Polo. Zmieniono kilka elementów zewnętrznych, takich jak atrapa i maska oraz nowe tylne światła, a także plastikowe zderzaki. Wewnątrz przeprojektowano deskę rozdzielczą, wyposażając ją m.in. w nowy zestaw wskaźników. Zmianie uległo również przednie zawieszenie, zastosowano zamiast resorów piórowych kolumny MacPhersona oraz przednie hamulce bębnowe zastąpiono tarczowymi. Trabant 1.1 był produkowany w latach 1988-1991, na rynek trafiło ponad 38 000 sztuk.
Nasz Trabant 1.1 Limusine to model Herpa 027342-004 w kolorze żółtym i prezentuje się następująco: