#62
Dzisiaj będzie to kontynuacja opowieści o modelu Forda P7. Tym razem prezentujemy ten model w wersji RS, czyli usportowionej, która była dostępna zarówno jako 17RS, jak i 20RS. Czym różniła się zatem od wersji 17M i 20M? Przede wszystkim Ford w wersji RS miał bardziej sportową stylizację, posiadał dodatkowe halogeny w komponowane w przedni grill oraz ozdobne sportowe felgi, a także czarny dach i bardzo często czarny pas na około karoserii. Jeżeli chodzi o silniki, to występowały dokładnie te same co w "M", poza jednym wyjątkiem, do "RS" można było zamówić silnik 2300 V6 o mocy 125KM dla wersji 20RS 2.3, w oszałamiającej cenie 10267,50DM. Co ciekawe, w Niemczech dostępny też był ten wariant w wersji z turbodoładowaniem, oferowany przez autoryzowanego dealera firmę Schwabengarage, dzięki czemu moc wzrastała do 188KM, a przyśpieszenie od 0 do 100Km/h zajmowało jedyne 7,9s. Ta przyjemność kosztowała "zaledwie" 3252,30DM.
Nasz Ford P7 20RS 2.3 to model Brekina 19462, a prezentuje się następująco:
Dzisiaj będzie to kontynuacja opowieści o modelu Forda P7. Tym razem prezentujemy ten model w wersji RS, czyli usportowionej, która była dostępna zarówno jako 17RS, jak i 20RS. Czym różniła się zatem od wersji 17M i 20M? Przede wszystkim Ford w wersji RS miał bardziej sportową stylizację, posiadał dodatkowe halogeny w komponowane w przedni grill oraz ozdobne sportowe felgi, a także czarny dach i bardzo często czarny pas na około karoserii. Jeżeli chodzi o silniki, to występowały dokładnie te same co w "M", poza jednym wyjątkiem, do "RS" można było zamówić silnik 2300 V6 o mocy 125KM dla wersji 20RS 2.3, w oszałamiającej cenie 10267,50DM. Co ciekawe, w Niemczech dostępny też był ten wariant w wersji z turbodoładowaniem, oferowany przez autoryzowanego dealera firmę Schwabengarage, dzięki czemu moc wzrastała do 188KM, a przyśpieszenie od 0 do 100Km/h zajmowało jedyne 7,9s. Ta przyjemność kosztowała "zaledwie" 3252,30DM.
Nasz Ford P7 20RS 2.3 to model Brekina 19462, a prezentuje się następująco:
- 1
- 3
- Pokaż wszystkie