#71
Robimy przeskok w czasie i przestrzeni, dzisiaj będzie to Francja lat 60-tych. Tym razem samochód Simca 1000 GLS rocznik 1968. Auto było produkowane przez stosunkowo długi czas, w latach 1961–1978. Nazwa modelu (we Francji używano również nazwy Mille) pochodziła od pojemności silnika, 944cm3. Nasza Simca była 4-drzwiowym sedanem, z silnikiem umieszczonym z tyłu napędzającym tylną oś, sprzężonym z 4-biegową skrzynią manualną. Warto dodać, że od roku 1969 silnik ulegał powiększeniu, nawet do 1,3l. Od 1968 roku auto przechodzi zmiany stylistyczne i konstrukcyjne, nasze auto ma już nowy przód oraz silnik o większej mocy 42KM (dla topowej wersji GLS).
Nasza Simca 1000 GLS rocznik 1968 to model Norev 571095. w kolorze czerwonym prezentuje się następująco:

Robimy przeskok w czasie i przestrzeni, dzisiaj będzie to Francja lat 60-tych. Tym razem samochód Simca 1000 GLS rocznik 1968. Auto było produkowane przez stosunkowo długi czas, w latach 1961–1978. Nazwa modelu (we Francji używano również nazwy Mille) pochodziła od pojemności silnika, 944cm3. Nasza Simca była 4-drzwiowym sedanem, z silnikiem umieszczonym z tyłu napędzającym tylną oś, sprzężonym z 4-biegową skrzynią manualną. Warto dodać, że od roku 1969 silnik ulegał powiększeniu, nawet do 1,3l. Od 1968 roku auto przechodzi zmiany stylistyczne i konstrukcyjne, nasze auto ma już nowy przód oraz silnik o większej mocy 42KM (dla topowej wersji GLS).
Nasza Simca 1000 GLS rocznik 1968 to model Norev 571095. w kolorze czerwonym prezentuje się następująco: