• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Kolekcja Historia motoryzacji wg Ani i Kuby - osobowe

OP
OP
Drzewiarz

Drzewiarz

Znany użytkownik
Donator forum
Reakcje
1.685 14 0
#36
Dorzucamy dzisiaj do kolekcji jeszcze jeden samochód Wartburg. Tym razem 353W z roku 1984, czyli pop pierwszym liftingu, którego historię opisywaliśmy pod #6. Nasz dzisiejszy j
est to model Herpa 420396-002 w kolorze zielonym:
20231022_210708.jpg

Na kolejnych zdjęciach możemy porównać Wartburga 353 z wersją poliftową 353W:
20231022_210552.jpg
20231022_210600.jpg
20231022_210632.jpg

20231022_210637.jpg

:)
 

Brodagaz

Znany użytkownik
Reakcje
27.838 108 2
Kolejny fajny model , jak sobię przypomnę lata 90-te sam początek jak DDR- owcy ( nawet po zjednoczeniu Niemiec ) przyjeżdżali do Szczecina na zakupy , to były miejsca przy targowiskach gdzie bylo siwo od spalin dwusuwów, do tego większość Trabantów, Wartburgów a czasem i Barkasów była śmiesznie poprzerabiana coś w stylu wiejski tuning. Najczęściej były malowane w różne rodzaju pasy , dokładane halogeny , obwieszane dodatkami które ni jak nie pasowały do tych pojazdów. Szkoda że nie zachowały mi się żadne zdjęcia z tamtych czasów.
 
OP
OP
Drzewiarz

Drzewiarz

Znany użytkownik
Donator forum
Reakcje
1.685 14 0
#37
Uzupełniając poprzednie dwie prezentacje, dzisiaj dokładamy wersję kombi z pierwszej serii produkcyjnej, czyli samochód Wartburg 353 Tourist rocznik 1966. Nasz model Herpa 024150-006 w kolorze żółtym prezentuje się następująco:
20231022_210132.jpg
20231022_210141.jpg
20231022_210150.jpg
20231022_210158.jpg
20231022_210212.jpg

:)
 
OP
OP
Drzewiarz

Drzewiarz

Znany użytkownik
Donator forum
Reakcje
1.685 14 0
#38
Zawieszamy na jakiś czas naszą sagę na temat Wartburgów i przerzucamy się na kolejną ;). Tym razem przenosimy się do słonecznej Italii, ale także na nasze ulice w latach PRL. Dzisiaj zaprezentujemy samochód FIAT 124 w wersji 4-drzwiowy sedan, który był produkowany w latach 1966–1974. Poza tym występowały również wersje: kombi, coupe oraz roadster (spider). Ponieważ mówimy o wersji sedan, podane informacje będą dotyczyły właśnie jej. Fiat 124 miał wspólna płytę podłogowa z dobrze nam znanym "125". Oba modele zastąpiły w ofercie przestarzałe już Fiaty 1300/1500. Fiat 124 był także produkowany w bloku wschodnim w ZSSR na licencji jako Łada 2101 oraz jej późniejsze odmiany. Nasz model napędzany był silnikami benzynowymi R4, gaźnikowymi, o pojemnościach od 1,2l (60KM) do 1,6l (95KM). W 1967 roku zdobył zaszczytny tytuł Europejskiego Samochodu Roku.
Nasz model Brekina 22415 w kolorze pomarańczowym, prezentuje się następująco:
20231228_144234.jpg
20231228_144243.jpg
20231228_144255.jpg
20231228_144312.jpg
20231228_144321.jpg

:)
 
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Samochody osobowe 97

Podobne wątki