Uważam, że tak rażąca złośliwość, jaka bije z komentarza dotyczącego omawianego czujnika, jest tutaj zupełnie nie na miejscu. Po co ten cały jad?
Nawet, jeżeli Kolega nie zna się na elektronice, to wystarczy dosłownie 30 sekund z Google żeby dowiedzieć się, że SOT-23 to jeden ze standardów obudów elementów elektronicznych (zob. np.
tutaj), natomiast „GPIO/C” to jeden z pinów w gnieździe Plux22, co padło nawet w tym wątku raptem parę postów temu (w odpowiedzi na pytanie w jednym z postów zamieszczony był pełen schemat złącza, tzw.
pin-out)
Zresztą, producent
@railbox również pisał już wcześniej wyraźnie, czemu ma to służyć – automatycznemu uruchamianiu dźwięku jazdy na zakręcie w momencie, kiedy lokomotywa faktycznie będzie jechać po zakręcie, co zostanie wykryte dzięki przemieszczeniu magnesu przyklejonego do wózka względem czujnika, co spowoduje zmianę natężenia pola magnetycznego. Producent pisał, że czujnik już jest na płytce, ale zamierza wprowadzić programową obsługę tej funkcji w jednej z przyszłych aktualizacji, gdy zostanie dopracowana. Wszystko jest w tym wątku, wystarczy przeczytać.
Jak dla mnie, to niesamowita funkcjonalność, obecna zwykle wyłącznie w najdroższych modelach „super expert premium plus”. Tym bardziej wybuch złośliwości ze strony Kolegi wydaje mi się żenujący.