Na prośbę Kolegi kubamich1 zamieszczam foto podwozia Jelcza 3W-640 JS (czyli Jelczo-Steyera).
Zwraca uwagę oś wózka i zastosowanie skróconych szpilek jako osi jego obrotu. Niestety zastosowanie sztywnego, głównego wału
napędowego ogranicza wychył wózka w ogromnym stopniu pomimo dość głębokiego nawiercenia w skrzyni rozdzielacza i dyfrze pierwszego mostu
Sposobem na dioramie jest jego usunięcie (wysunięcie).
PYTANIE:
Czy ma ktoś pomysł na ruchome kardany w tej skali? To znaczy mam je zaprojektowane, rozrysowane ale nie widzę ich użycia z tak kruchego i niefrasobliwego materiału jak żywica...
Robienie odlewów w mosiądzu podroży model o 15 - 20 zł...(wraz z obróbką, oczyszczeniem, transportem i montażem).
Flash news:
- Błotniki tylne są mocowane do rurki fi 05mm!
- Pierwszy układ wydechowy zajął mi ponad 3 godziny dopasowania i mocowanie. Po dziesiątym montażu doszedłem do 8 minut. W sumie aż 6 razy trzeba wiercić wiertłem o średnicy 0,4mm plus 1 raz 0,7mm.
W otworach świateł przednich znajdują się wyprofilowane szybki o grubości 0,4mm. Można wywrotkę podświetlać!
Są dość głębokie otwory wraz z zaślepionym dnem.
Pozdrawiam.
Wasz