Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Odnośnie LKR, to chyba nie jest to tajemnicą? i Pan Robert Kroma mógłby zdradzić, czy będzie coś o tych zespołach motorowych w 3 części książki o wagonach motorowych?
Zastanawiałem się, czy rok 1993 to już czasy współczesne, czy jeszcze nie, bo tytuł tego wątku wyraźnie wskazuje na to, że fotki tu pokazywane nie powinny pochodzić z czasów współczesnych. Ale skoro rok 2006 przechodzi, to może i śnieżne popołudnie 21 listopada 1993 w Jaworzynie Śląskiej może być?
Na tym zdjęciu pociąg wyjechał właśnie z Nowego Łupkowa i jedzie w stronę Osławicy a następnie Komańczy. Po lewej stronie droga z Komańczy do Cisnej.
A ode mnie taki sympatyczny towosik z SU45-157, relacji Lublin- Parczew, sfocony przeze mnie bodajże w kwietniu '96 w Ciecierzynie, gdy z Lublina do Parczewa i Łukowa jeździły jeszcze normalne pociągi, a wszystkie stacje były na czynnych kształtach. Kiedyś nawet napisałem artykuł w "Sygnałach" (jeszcze tych gazetowych) o tym pociągu. Tęskniłem jednak już wtedy za latami osiemdziesiątymi, gdy jeździło się do Łukowa bipą z parowozem albo gagarinem. Albo na wczasy, na Mazury włóczęgą północy z SP45 i 16 pudłami. Lublin Północny na kształtach. Ech... To se ne wrati... W planach elektryfikacja tej klimatycznej kiedyś linii. Cóż- pozostaną chociaż wspomnienia.
Odnośnie LKR, to chyba nie jest to tajemnicą? i Pan Robert Kroma mógłby zdradzić, czy będzie coś o tych zespołach motorowych w 3 części książki o wagonach motorowych?