To i ode mnie kilka fotek.
Najpierw historyczne:
19.06.2009, Poznań Główny, EN57-1160 w otoczeniu innych jednostek odpoczywa w tzw. "dziurze toruńskiej".
23.09.2009, Poznań Dębiec - Poznań Główny, EN57-1818 z bliżej niezidentyfikowaną, drugą jednostką prawdopodobnie jako pociąg z Leszna zbliżają się do stacji końcowej.
01.08.2010, Poznań Górczyn - Poznań Junikowo, EN57-1275 z pociągiem osobowym numer 77233 relacji Poznań Główny - Zbąszynek.
I bardziej współczesne:
01.06.2013, Kostrzyn, EN57-928 jako pociąg R-8724 relacji Szczecin Główny - Zielona Góra oczekuje planowego odjazdu ze stacji Kostrzyn.
02.06.2013, Leszno, EN57-1125, a raczej dwa jego człony - ra i s - oczekują na lepsze czasy koło hali Przewozów Regionalnych w Lesznie. Brakujący człon rb został zmiażdżony 27 maja 2012 roku na stacji w Ostrowie Wielkopolskim po najechaniu na niego składu próżnych węglarek prowadzonych EU07E-166 oraz SM42-2543.
Jak i najnowsze. A raczej po liftingu:
23.10.2015, Poznań Dębina - Poznań Starołęka, EN57AL-2101, czyli pierwsza z 21 modernizowanych w ZNTK Mińsk Mazowiecki jednostek dla Przewozów Regionalnych, jako pociąg ROJ 77028/9 relacji Poznań Główny - Poznań Wschód przez Poznań Starołękę i Poznań Franowo po minięciu posterunku odgałęźnego Poznań Starołęka Psk2.
A na koniec dłuższa rodzina:
31.07.2014, Gdańsk Oliwa, EN71-042 jako pociąg SKM95485 relacji Gdańsk Główny - Gdynia Cisowa zbliża się do peronów stacji Gdańsk Oliwa.
02.04.2015, Kraków Główny, EN71-013+026 jako pociąg 30315 do Tarnowa oczekują godziny odjazdu.