• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Kolej na Mazowszu

przemek77

Znany użytkownik
Reakcje
1.148 7 0
Na Ochocie nie byłem już kilka lat. Generalnie działam na Pradze (Wschodni, Olszynka, Praga i kierunek Wołomin)
 

Ariel Ciechańsk

Znany użytkownik
Reakcje
274 3 0

yahya

Znany użytkownik
Reakcje
35 0 0
Dzięki. Wniosek taki, że składy RŻD obsługują przynajmniej od roku dwa Traxxy:
E 186 275-4
E 186 143-4
 

Harry Potter

Znany użytkownik
Reakcje
2.667 78 8
Byliśmy sobie na spacerze ze Ślubną. Trafił się 91872/3 ruszający z Mińsk Mazowiecki Anielina (fota na 42,7km linii nr2)
91872.jpg
(notatka telefoniczna)

Pozdrawiam z MMz
 

viator

Aktywny użytkownik
Reakcje
1 0 0
A tymczasem stacja w Siedlcach wciąż rozryta, przejścia podziemne na etapie wykańczania i nadal czynne dwa perony z czterech.
Prace prowadzi między innymi - ach, cóż za milutka nazwa - PUSiO ;)
Na zdjęciu Pojazd Utrzymania Sieci i Oświetlenia typu PUSiO.06 numer 03 wyprodukowany w Stargardzkim Zakładzie Pojazdów Szynowych w 2013 r.
 

Załączniki

Preki

Aktywny użytkownik
PGM
Reakcje
120 3 0
Pytam, bo akurat siedziałem w pociągu do Siedlec i tak mi się rzuciło w oczy dwóch MK w kamizelkach...
Chyba domyślam się nawet, o jakich jegomości chodzi ;)

@viator, stacja nie jest już rozryta, bo rozryta to była jeszcze rok temu. Właściwie, to rok temu północna część stacji była kompletna, istniały nastawnie... To już nie to samo, i jeszcze te obsuwy z oddawaniem peronów do użytku.
 

maniek2820

Znany użytkownik
Reakcje
12 1 0
Chyba domyślam się nawet, o jakich jegomości chodzi ;)

@viator, stacja nie jest już rozryta, bo rozryta to była jeszcze rok temu. Właściwie, to rok temu północna część stacji była kompletna, istniały nastawnie... To już nie to samo, i jeszcze te obsuwy z oddawaniem peronów do użytku.
To stacja Siedlce też grupę towarową zredukowała ostatnio?
 

Preki

Aktywny użytkownik
PGM
Reakcje
120 3 0
To stacja Siedlce też grupę towarową zredukowała ostatnio?
Do dwóch torów w każdym kierunku, plus trzy tory manewrowe na parzystej stronie stacji, jeden na nieparzystej i tor przy rampach od strony ul. Składowej pozostały nietknięte, oprócz tego że od strony Warszawy tor ten jest zakończony kozłem. Tor 10 natomiast został pozbawiony możliwości objechania składu przez lokomotywę, na końcu również kozioł wraz z jednokomorową tarczą zaporową. Na wiadukcie "łukowskim" zdemontowano jedno przęsło, którym biegły tory w kierunku dawnej nastawni SL3 oraz pierwotny wyjazd do zespołu bocznic w zachodniej dzielnicy przemysłowej. Tory odstawcze, włącznie z północną rampą zostały wymiecione co do jednego, został tylko kikut biegnący od strony dawnej wagonówki, biegnący kawałek za wiaduktem "łukowskim", kończący się kozłem oporowym. Cała stacja została ogrodzona, choć z uwagi na sąsiedztwo klubu "Bohema" można się spodziewać, że co "zaradni" wytną sobie w nim dziury, co by móc skrócić drogę powrotną...
 
Ostatnio edytowane:

viator

Aktywny użytkownik
Reakcje
1 0 0
Cały czas coś u nas redukują, niestety. Minimalna rozbudowa obsługi pasażerskiej (dworca Siedlce i sąsiadujących przystanków) nie zrównoważy likwidacji niemal całej obsługi towarowej. Trochę historii odchodzi przy okazji do lamusa. Ofiarą padła m.in. historyczna rampa, z której wywożono ludność żydowskiego pochodzenia do obozów zagłady. Podejrzewam też że po stronie warszawskiej (zachodniej) wkrótce rozbiorą jeszcze kolejne mieszkalne budynki kolejowe i starszą z nastawni a rezerwowe przyczółki wiaduktu nad ulicą Partyzantów (wiadukt "garwoliński") też nigdy nie doczekają się przęsła...
 

maniek2820

Znany użytkownik
Reakcje
12 1 0
Ostatni raz byłem tam z 15 lat temu,zakładałem że po modernizacji E20 nikt nie będzie tam grzebał.Niestety mało przesyłek wagonowych to i niepotrzebną i nfrastrukture złomują
 

Preki

Aktywny użytkownik
PGM
Reakcje
120 3 0
Już w 2007 roku rozebrano tor nr 1 w kierunku Czeremchy (ten biegnący po nasypie), gdyż tory linii nr 2 były położone wyżej niż wcześniej, i wiadukt kolidował ze skrajnią tychże. Ruch po odcinku Siedlce-Ujrzanów odbywa się po jednym torze, zaś sam Ujrzanów po przebudowie wygląda nieco dziwnie. Natomiast 5 sierpnia 2013 roku, zaczęto przygotowania do rozbiórki torów towarowych po stronie nieparzystej, praktycznie po odjeździe ostatniego pociągu (złomowego do Sokołowa) stamtąd. Obecnie, pod koniec stycznia uporano się z połową wachlarza szopy.
 

maniek2820

Znany użytkownik
Reakcje
12 1 0
Już w 2007 roku rozebrano tor nr 1 w kierunku Czeremchy (ten biegnący po nasypie), gdyż tory linii nr 2 były położone wyżej niż wcześniej, i wiadukt kolidował ze skrajnią tychże. Ruch po odcinku Siedlce-Ujrzanów odbywa się po jednym torze, zaś sam Ujrzanów po przebudowie wygląda nieco dziwnie. Natomiast 5 sierpnia 2013 roku, zaczęto przygotowania do rozbiórki torów towarowych po stronie nieparzystej, praktycznie po odjeździe ostatniego pociągu (złomowego do Sokołowa) stamtąd. Obecnie, pod koniec stycznia uporano się z połową wachlarza szopy.
Smutno w ruchu osobowym mogły by przynajmniej szynobusy jeździć ale to polityka.Towarowego ruchu rozrządu i manewrów też raczej nie będzie .A n a Siemiatycze była chyba kiedyś trakcja
 

vitasem

Użytkownik
Reakcje
123 9 0
szynobusy tą linia jeżdżą do Czeremchy i Hajnówki, a w planach jest połączenie pasażerskie Lublin -Białystok -Olsztyn,tak wiec linia ma przed sobą perspektywy
 

Podobne wątki