Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Mały skok w żrące i agresywne substancje i mamy trzy z piętnastu zakupionych w 1978 cystern produkcji Union Werk GmBH z Siegen znanych wedle katalogu jako model 416F. Udało mi się spotkać 5 egzemplarzy o różnych numerach (nie powtarzających się).
Nie wiem czy to dla Was zaskoczenie czy nie - ja byłem w pełni zaskoczony widząc cysterny w dawnym żółtym malowaniu LOTOS. Aktualnie jak widać, posiadają oznaczenia włocławskiego Transchemu. Jedna z cystern posiada zachowany system ogrzewania.
Od ponad 4 lat wagon jest odstawiony w przysłowiowe krzaki. Wcześniej w Krakowie, teraz jak widać w Lublinie. Brak opieki robi swoje, w 2015 roku był już ujęty w przetargu na sprzedaż "wraków" wagonów.
Kolejny odstawiony wagon na Tatarach
111ah z roku 1985 z przedziałem na rowery
Nurtuje mnie mnie pytanie: Który ZNTK wykonał naprawę główna? (oznaczeń zakładu brak)
Nie wiem czy piszę w dobrym wątku, w razie czego proszę o przeniesienie.
Prosiłbym o pomoc w wyjaśnieniu oznaczeń wskazanych na zdjęciu, których przeznaczenia nie zdołałem sam rozszyfrować ani też odnaleźć żadnej informacji na ich temat.
PUR to skrót od poliuretanów (lub PU) więc powłoka malarska jest wykonana z farby/ lakieru poliuretanowego a to są zazwyczaj lakiery dwuskładnikowe.
Sa jeszcze utwardzacze d wyrobów poliuretanowych które nie żółkną czyli skrót MCH ( 1 zdjęcie z postu #712)
"Tikkurila" to fińska firma chemiczna która produkuje szeroką gamę materiałów malarsko lakierniczych.
Dokładnie. Przedział rowerowy zabudowano w trakcie naprawy rewizyjnej jesienią 2006 roku w Opolu (prawdopodobnie w listopadzie). Nie ma to związku z samą naprawą główną (i jej datą).