• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Konwersja UMF - konwersje modeli taboru

OP
OP
Ranger

Ranger

Znany użytkownik
Reakcje
2.866 10 1
Nadszedł długo wyczekiwany dzień. Miło nam zaprezentować nasz pierwszy parowóz z autorskimi reflektorami ze zwierciadłami. Wreszcie reflektory lustrzanki są naprawdę lustrzane.
W lampach udało się uzyskać efekt świecącej żarówki oraz czerwonego punktu dla świateł końca pociągu.

Ponad to w naszych modelach od teraz na stałe zagości również autorska sprężarka H11a4 wraz z indywidualnie budowanym osprzętem i orurowaniem.

Resztę już znacie bo w konwersjach standardem jest głęboka ingerencja w każdy element parowozu, światła białe/czerwone/manewrowe miękko zapalane i gaszone.
Dekoder dźwiękowy z podwójnym głośnikiem daje bardzo przyjemny i donośny dźwięk.

Sam Ty42-126 H0 jest dość nietypowy. Ma zupełnie inne niż reszta orurowanie kotła po lewej stronie. Kanciasta skrzynia węglowa oraz trzeci reflektor na drzwiach dymnicy to jedynie ułamek detali.
 

Załączniki

Bernard Sobczyk

Aktywny użytkownik
SKMK
Reakcje
520 14 1
Piękny!
PS. W "126" zgarniacze malowane były na pomarańczowo. Chyba, że pojawiły się nowe zdjęcia o których nie wiem.
Film a'la VHS z lat 90-tych - przepraszam :) I jeszcze jedno. Numer tendra. Popularna strona o parowozach podaje 387. Naprawdę był to nr 367. I mam na to zdjęcia.
 
Ostatnio edytowane:
OP
OP
Ranger

Ranger

Znany użytkownik
Reakcje
2.866 10 1
Wracamy po długiej przerwie.
Z przyjemnością prezentuję Pt31-26 w skali 1:87 (H0).
Model jest już w nowej wersji tj z reflektorami lustrzanymi.
Konwersja była piekielnie pracochłonna. Lokomotywą bazową stała się Brawa 40436 - cała czarna OBB.
Z racji tego niemal każda część parowozu musiała ulec przemalowaniu.
Zakres konwersji jest tak duży, że ciężko wyróżnić coś szczególnego.
Na większą uwagę zasługują jednak całkowicie przebudowane wózki tendra - charakterystyczne dla tendra 32D29 pod przebudowie. Ponad to zainstalowano polską sprężarkę H11a4 wraz z całym osprzętem. Niestety jest praktycznie cała schowana za wiatrownicą. Oprócz tego przebudowie ulegała cała instalacja na kotle, osprzęt pomostowy oraz pod pomostem, min. zainstalowano polskie inżektory itd.
Na pokładzie lokomotywy pracuje dekoder dźwiękowy ESU LokSound 5, są światłe zmienne biało/czerwone, manewrowe z zależnościami, oświetlenie kabiny.

Ja swoją drogą bardzo dziękuję ludziom, którzy mieli cierpliwość i poczekali na swoje modele. Za nami a szczególnie mną ciężki czas - duże kłopoty zdrowotne - operacja kręgosłupa oraz długa rehabilitacja. Jeszcze raz WIELKIE DZIĘKI ZA ZAUFANIE.
 

Załączniki

garou

Znany użytkownik
Reakcje
4.722 443 99
Spokojnie, łapać za tender i pomost przy ustawianiu na torze i będzie dobrze :)
Fajnie wyglądają też te imitacje tabliczek ostrzegających o sieci trakcyjnej.
Do złudzenia przypominają prawdziwe, metalowe. I są jak oryginał lekko obłe (y)

Przy okazji (UMF).... Jesteście w stanie zrobić Pt47 z Pt31 Brawy? Mieliście już takie zlecenia?

PS. Zdrowia życzę.
 
Ostatnio edytowane:
OP
OP
Ranger

Ranger

Znany użytkownik
Reakcje
2.866 10 1
Fajnie wyglądają też te imitacje tabliczek ostrzegających o sieci trakcyjnej.
Do złudzenia przypominają prawdziwe, metalowe. I są jak oryginał lekko obłe (y)

Przy okazji (UMF).... Jesteście w stanie zrobić Pt47 z Pt31 Brawy? Mieliście już takie zlecenia?

PS. Zdrowia życzę.
Mieliśmy ale nie mam części. Odsyłam do Fenixa.
 
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Tabor 26
Tabor 49
Tabor 26
Tabor 25
Tabor 304

Podobne wątki