Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
A czy ktoś mówi o przepychu? Co to w ogóle za argument? Być może łatwość sprzęgania lokomotyw w trakcji podwójnej była dla tego przewoźnika ważną sprawą, a wiadomo, że w oryginalnym rozwiązaniu działało to tak sobie - i nie chodzi tu chyba o sam typ gniazd. Nie wiemy, co jeszcze zmodernizowano, ale trudno się spodziewać, żeby powstała z tego idealna lokomotywa. Ale faktycznie, ciekawe, czy i co jeszcze usprawniono.
Czy złącza sterowania wielokrotnego w lokomotywie PCC różnią się od tych stosowanych np. w cargowskiej 1516? poza umiejscowieniem? Czy są to te same złącza Harting?
Muszę Tobie Mariuszu przyznać że patyna na 039 wyszła bardzo fachowa. Lokomotywa nie ma śladów rdzy (i mieć nie powinna, bo to nowe wozy były wtedy), za to pięknie pokryty sadzą dach i żaluzje stałe. Co bym ewentualnie, to odrobinę mocniej pokrył sadzą żaluzje ruchome zespołu chłodnicy. Patyna nie za mocna taka jak być powinna, tak mogła ta lokomotywa wyglądać w latach 80-tych jeszcze przed pierwszą naprawą powiązaną z odmalowaniem pudła (pierwsze rewizje nowych lokomotyw niekoniecznie wiązały się z nakładaniem malatury, najczęściej to się działo przy pierwszej naprawie głównej i późniejszych). Brawo, chciałbym tak umieć!
Status
Zamknięty, nie możesz umieszczać tu nowych wpisów.