Stan na dzien dzisiejszy, nadal trwaja prace nad bryla tendra. W realu opisane jest jakoby tendry beczkowe (czy jak kto woli wannowe), byly latwiejsze w budowie. Nie bylo potrzeby dodawac tylu czesci usztywniajacych skrzynie wodna. Mi jednak zajelo troche dopasowac czesci do siebie. Najtrudniejsze bylo dobrze podkleic "pol-ramy", tak aby wszystko bylo prosto i trzymalo skrzynie weglowa w pionie. Kilka razy musialem odlamywac/odkrajac pol-ramy, poniewaz wizualnie cos nie pasowalo. Teraz wiem z doswiadczenia, ze bylo by o wiele latwiej skleic bryle tendra skrzyniowego.
W niedziele spedzilem kilka godzinek na lutowaniu polskich "lustrzanek". Ciezko bylo, nastepne beda lepsze. Obudowy swiatel sa zlutowane z mosiadzu i miedzi. Lustra wycialem po prostu z wycinanki, jednak musialem i tak docinac aby zmiescily sie w obudowie. Po sklejeniu pomalowalem sprejem w kolorze chromu. Na razie tyle wyszlo:| Autor wątku | Podobne wątki | Forum | Odpowiedzi | Data |
|---|---|---|---|---|
|
K
|
1 (1:32) PKP w skali 1:32 w Sande k/Wilhelmshafen | Skala 1:32 (1) | 0 |