Zastanawiam się czy trakcja nie przydała by się również na torze 5.
Przy założeniu, że większość pociągów osobowych będzie prowadzona elektrycznymi zespołami trakcyjnymi, a także pociągi pośpieszne i dłuższe pociągi towarowe lokomotywami elektrycznymi, mamy np. taką sytuację:
- z prawej strony na tor 5 wjeżdża EN57 jako regionalny pociąg osobowy aby przepuścić jadący za nim pociąg pośpieszny
- z lewej strony na tor 3 wjeżdża ET22 z składem ciężkiego pociągu towarowego np. z węglem
- z prawej przejeżdża bez zatrzymania prowadzony EP07 skład pociągu pośpiesznego
- z toru trzeciego powoli rusza pociąg towarowy
- po zwolnieniu lewego szlaku EN57 odjeżdża z toru 5
Przy założeniu, że może zajść taka sytuacja ruchowa na zelektryfikowanej linii, moim zdaniem tor 5 również powinien posiadać sieć trakcyjną.
Należy sobie odpowiedzieć na pytanie jakiej kategorii jest linia, na której znajduje się stacja Radłowo.
Tor 7, 9 i 11 obejdą się bez trakcji, nie ma takiej potrzeby aby elektryfikować te tory. Do prac manewrowych trzeba po prostu użyć lokomotywy spalinowej.
Wydaje mi się, że w V/VI epoce niestety stacja nie posiadałaby własnej lokomotywy manewrowej np. SM03 chowanej w szopie. W takim wypadku do manewrów należałoby używać lokomotywy, która przyprowadziła skład np. węglarek do załadunku złomu lub kryte wagony do rozładunku/załadunku przy magazynie.
Zastanawiam się jakie jest prawdopodobieństwo aby złomowisko posiadało własną lokomotywę manewrową np. SM03 chowaną do szopy lub blaszanego garażu na końcu toru nr 9.
W kwestii budowy sieci trakcyjnej polecam zgłosić się do kolegi
bstok70.