• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

SN61

Generał

Znany użytkownik
Reakcje
809 5 0
#62
A teraz perełka . Zdjęcie SN61-11 które jest wklejone do Książki spalinowego pojazdu trakcyjnego SN-11.
Jedenastka zaczynała służbę w Szczecinie w 1960 roku.
SN61-11.jpg
 
W

wa1aw

Gość
#64
Kolego wa1wa... :)
Serdecznie Ci dziękuje za wspaniałe foteczki SN80 w Warszawie. Zrobiłeś mi niesamowitą frajdę..
Nie zrażaj się i działaj na forum ile się da.:).. Mnie też kiedyś zrobiono "chrzest" jak pojawiłem się pierwszy raz na forum - tak to już jest...:)
Czy w temacie cystern i Anglików ktoś Ci już pomógł?
[DOUBLEPOST=1438668336][/DOUBLEPOST]Ciekawe w jakim malowaniu jest SN80 z ryflakami na pierwszej dodanej przez Ciebie foteczce...?....
Dziękuję Kolego Danielu za pozytywne nastawienie.
Po przeczytaniu pytania odnośnie malowania wagonu Sn80 postanowiłem przesłać zdjęcie wagonu, który znalazł się w muzeum w Warszawie w prawdopodobnie oryginalnym malowaniu (wówczas nie stać ich było na gruntowną zmianę kolorystyki - takie czasy). Niestety nie znalazłem informacji na temat daty wykonania tego zdjęcia. Na pytanie, czy w temacie cystern i "anglików" ktoś mi pomógł nie będę udzielał odpowiedzi. Wiem jaką pasją dla takich ludzi jak Pan jest kolejnictwo i tylko z tego powodu zawiesiłem swoją decyzję odnośnie wycofania się z forum. Będę raczej biernym uczestnikiem (obserwatorem). Jeśli będę mógł w czymś pomóc, to dla potrzeb unikania "bazarowej atmosfery" wywołanej moją aktywnością proszę o prywatny kontakt.

Muzeum-Warszawa-Główna.jpg
 
W

wa1aw

Gość
#66
Tematem sa SN61, a nie SN80, Prosze napiszcie nowy post o SN80,a nie mieszajcie w temacie
Już po upływie krótkiego czasu, odzew na moją wyżej zamieszczoną wypowiedź jest dowodem na słuszność wcześniejszej decyzji o wycofaniu się z tego forum. Istnienie tak zwanego "polskiego piekiełka" jest faktem. Wypowiedź Kolegi Generał -a nie jest chyba zbyt przemyślana, ponieważ wydaje się wpisywać w to, co nazywamy "polskim piekiełkiem".
A teraz do rzeczy.
Wszyscy wiemy, że archiwalne materiały ikonograficzne związane z tematem kolejnictwa w Polsce są ubogie. Od samego początku otwarcia tematu wagonów Sn61 o profesjonalizmie jego prowadzenia decydowało zamieszczanie materiałów posiłkowych przy braku materiałów źródłowych. Takie postepowanie można nazwać podejściem naukowym. Dzięki temu można było zaspokoić oczekiwanie Kolegi daniel loko w zakresie schematu malowania taboru i jego kolorystyki w okresie stacjonowania "floty" wagonów silnikowych w Warszawie. To się nazywa procedurą interpretacji i wnioskowania w naszej kolejowej archeologii.
Reasumując, fakt zmuszania do prowadzenia jałowej dyskusji oraz bezpłodność intelektualna kilku osób, wśród których są osoby kopiujące i powielające tematy (dotyczy to cystern do 1945 roku) powoduje, że właśnie takie postępowanie obniża poziom tego forum.
Gdy głupota kupczy i krzyczy, mądrość milczeć nakazuje - nie podejmę więcej żadnej polemiki. Możecie wylewać pomyje do woli bo na refleksję nie liczę!
 
W

wa1aw

Gość
#67
Temat wagonów Sn jest dla mnie obcy. Ustąpię pola rezonerom. Zdjęcie, które zamieszczam kieruję do Kolegi daniel loko z nadzieją, że chociaż częściowo zaspokoiłem jego głód wiedzy w zakresie wyglądu, schematu malowania i kolorystyki wagonów Sn61 w okresie ich stacjonowania w Warszawie. To będzie ostatnie zdjęcie, które zamieszczam jednocześnie zamykając swoją obecność w tym temacie. Przedstawia ono pociąg ekspresowy "Berolina" z Berlina do Warszawy w składzie dwóch wagonów motorowych SN61 oraz dwóch wagonów doczepnych. Dziękuję za pozytywne oceny i pozdrawiam.


Berolina z Warszawy do Berlina.jpg
 
Ostatnio modyfikowane przez moderatora:
A

AJ

Gość
#70
To na zakończenie wakacji i chyba powoli lata, taki kaszubski "typowy" widoczek. Mój makietkowy pociąg marzeń, czyli SN61-138 z dwoma ryflakami wracający z obsługi "Costeriny" do macierzystej jednostki na szlaku Kościerzyna - Lipusz, lato 1996 roku.

Untitled-1.JPG
 
A

AJ

Gość
#75
Szczecin - Świnoujście na odcinku Szczecin Dąbie - Goleniów ;).
Ta impreza do Kołobrzegu to było swoiste mistrzostwo świata

HPIM4215.JPG
Gryfice

HPIM4242.JPG
Okolice przystanku Sowno

A wszystko to wymyślił i do skutku doprowadził jeden człowiek

HPIM4238.JPG


Pozdrowienia Mieciu :)(y)
 

Podobne wątki