• Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Konwersja SM42 zestaw konwersyjny

Ranger

Znany użytkownik
Reakcje
3.201 10 1
#63
Wózeczek gotowy. Został tłumik gdyż walnąłem się z szerokością wydechu.
 

Załączniki

Ranger

Znany użytkownik
Reakcje
3.201 10 1
#64
Ostatni element układanki jest na miejscu. Czas na produkcję i zamówienia od was.
IMG_20220216_145851.jpg IMG_20220216_145834.jpg IMG_20220216_145821.jpg

Zestaw będzie zawierał zatem:
- blacha z czesciami fototrawionymi
- odlewany wozek x 2
- odlewany tlumik x 1
- kalkomania do wyboru lub bez kalkomanii
- tabliczki fototrawione do wyboru lub bez tabliczek
IMG_20220216_150413.jpg IMG_20220216_150729.jpg IMG_20220216_150714.jpg
IMG_20220216_151516.jpg

PRZEWIDYWANA CENA TO 150-180ZŁ W ZALEŻNOŚCI OD ZAWARTOŚCI ZESTAWU.
CZEKAM TERAZ NA ODZEW ZAINTERESOWANYCH.
 
Ostatnio edytowane:

JGW

Nowy użytkownik
Reakcje
2 1 0
#72
Stacja Batowice powstała w 1934. Zmiana na Kraków Batowice w 1973. Ale żeby tam była lokomotywownia (oprócz sekcji energetyki - garaż na 2 torach) to ja nie kojarzę...
 

Pawelec PKP

Znany użytkownik
Reakcje
1.335 94 9
#73
Stacja Batowice powstała w 1934. Zmiana na Kraków Batowice w 1973. Ale żeby tam była lokomotywownia (oprócz sekcji energetyki - garaż na 2 torach) to ja nie kojarzę...
Ale żeście mnie zaciekawili .... Mieszkam w pobliżu Krakowa i nic o tym nie słyszałem :rolleyes:
Są jakieś zdjęcia tego garażu albo lokomotywowni ?
 

garou

Znany użytkownik
Reakcje
5.157 450 99
#77
Kolego bez zbędnych emocji. Przydział może i jest fikcyjny bo był robiony dla kogoś znajomego.
Ja wiem czy emocje.... po prostu kolega zauważył fakt. Niestety, jak ktoś ufa sprzedawcom, że przydziały są "historyczne" chcąc mieć taki, może się zawieźć. Fajnie, że są głosy prostujące. One raczej nie krytykują, tylko zwracają uwagę, co pomaga zastanowić się nad oznakowaniem danej lokomotywy..
 

PP1970

Znany użytkownik
Donator forum
Reakcje
3.283 88 0
#78
Niestety, jak ktoś ufa sprzedawcom, że przydziały są "historyczne" chcąc mieć taki, może się zawieźć. Fajnie, że są głosy prostujące. One raczej nie krytykują, tylko zwracają uwagę, co pomaga zastanowić się nad oznakowaniem danej lokomotywy..
Ale producenci (seryjni) raczej nie zmyślają lokomotywowni, których nazwy nadrukowują na modelu.

Tutaj kolega zrobił przydział na czyjeś życzenie, bo "nasz klient nasz per pan". Nie takie cuda widziałem u ludzi :D


Szkoda, że wszystkie przydziały tego zestawu są z tak późnych epok. Niskie numery wręcz wskazują, że epoka III powinna się wreszcie doczekać modelu SM42... A tu same "nowe" DOKP po zarządzeniu z 1975.
 
Ostatnio edytowane:

Ranger

Znany użytkownik
Reakcje
3.201 10 1
#79
Ale producenci (seryjni) raczej nie zmyślają lokomotywowni, których nazwy nadrukowują na modelu.

Tutaj kolega zrobił przydział na czyjeś życzenie, ale "nasz klient nasz per pan".

Szkoda, że wszystkie przydziały są z tak późnych epok. Niskie numery wręcz wskazują, że epoka III powinna się wreszcie doczekać modelu SM42... A tu same "nowe" DOKP po zarządzeniu z 1975.
Niestety każdemu się dogodzić nie da. Na szczęście są na tym forum ludzie, którzy mogą wydrukować dla każdego jego wymarzony przydział np Igor.
 

PP1970

Znany użytkownik
Donator forum
Reakcje
3.283 88 0
#80
Niestety każdemu się dogodzić nie da. Na szczęście są na tym forum ludzie, którzy mogą wydrukować dla każdego jego wymarzony przydział np Igor.
Jasne, w tej chwili nie ma problemu z drukowaniem. Generalnie, jeśli ktoś nie chce likwidować górnego reflektora (i malować całego pudła, a przedtem mozolnie pozbywać się farby PIKO), to III epoki i tak nie zrobi.

Podziwiam Twoją robotę. Zapełniłeś dziurę w dostępnym asortymencie, a jednocześnie szczegółowa dokumentacja pomiarów i prac powoduje, że wynik jest weryfikowalny pod kątem wiarygodności.
 

Podobne wątki