Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Bardzo fajny składak wyszedł, sam kiedyś miałem podobną koncepcję na ten model. Często spotykałem te auta w Szwecji i zapadło mi to malowanie w pamięć. Można pokusić się jeszcze o zmiane kół na podnoszonej osi w ciągniku na szerokiego laćka.
Witam Wszystkich.
Dziękuję za reakcje i komentarze. Dziś zestaw kontenerowy, ale w rzadszej konfiguracji - trzyosiowy ciągnik i trzyosiowa naczepa. Malowanie znane i można napisać, że polonik. Mają oddział w PL. Zapraszam...
Nr. 130 Herpa - MAN TGX GM + 26'ft - Intertank (DK) -oryginał
Ogólnie też na niego zwróciłem uwagę, ale jednak taka konfiguracja jakoś mi niepasuje. Zmieniłbym z 3-ech na 2-wie osie ,albo wrzuciłbym większy kontener
Ogólnie też na niego zwróciłem uwagę, ale jednak taka konfiguracja jakoś mi niepasuje. Zmieniłbym z 3-ech na 2-wie osie ,albo wrzuciłbym większy kontener
No Sławek, jesteś trzecim kolegą który mi się tym modelem chwali (tych dwóch pierwszych jest spoza forum), i powiem szczerze był on na mojej
liście zakupowej, ale czasy takie że trzeba ciąć wydatki i rzadko sobie pozwalam na "odskoki" z głównego nurtu jakim są busy, "hamburgi" i
IV epoka PKP.
W 1994 r. codziennie przemierzałem trasę Bielsko-Cieszyn pracując przy budowie dwóch przejść granicznych, codziennie mijaliśmy kolumnę czterech manów z cysternami z tej firmy, były na małych tablicach przypuszczalnie włoskich, więc jakiś tam sentyment mam do tej firmy.
Napęd edytowałem, bo zapomniałem go dodać do zdjęcia, na ramę, przyznaję się bez bicia, nie zwróciłem uwagi
A to większy problem niż przekładka kół, a herpa wogóle robi te krótsze konie?
Napęd edytowałem, bo zapomniałem go dodać do zdjęcia, na ramę, przyznaję się bez bicia, nie zwróciłem uwagi
A to większy problem niż przekładka kół, a herpa wogóle robi te krótsze konie?
Panowie @Slavi i @Coyote , nasza dyskusja jest w internecie popularna.
Napisał dzisiaj do mnie mój kolega z "zielonego" forum Przemek T., przesłał fotkę z numerem wozu który jest na modelu,
pozwolę sobie zacytować fragment jego maila i dołączyć fotkę.
Hej, w załączniku 3 osiowy man Intertank na długiej ramie, nie widać wprawdzie czy 3 oś jest na bliźniakach czy jest wleczona ale na pewno to nie jest pusher z krótką ramą i osią pchaną.
Biedny Slavi zaraz wbije sobie w głowę że model jest nieprawidłowy a tak nie jest.
Firma Intertank ma na stanie paręset zestawów w różnych oddziałach z czego netcie jest na zdjęciach niewielki procent a może promil ich pojazdów.
i drugi;
cześć, znalazłem to samo zdjęcie które wysłałem ci rano, ale w większej rozdzielczości. Ciekawe jest to że przedstawia pojazd o tym samym numerze inw. co model Herpy. Pod tym kątem zrobionej foty nie widać dobrze długości ramy, jednak widać że ma 3 osie a druga oś jest na bliźniaku. Koło 3 osi wydaje się dziwnie przesunięte w głąb, ale to może kwestia kąta fotki. Wydaje mi się że jest też na bliźniaku bo jak pisałem ma ranty a gdyby to było koło pojedyńcze to by wyglądało jak przednie czyli bez ranta. Tyle ja, wnioski pozostawiam do wysnucia zainteresowanym
@Tomek M. Nie spodziewałem się takiej dyskusji.
Model poprawny czy nie - u mnie zostaje na pewno! Ja na wiele rzeczy w tej skali przymykałem oczy. Do ortodoksa jeżeli chodzi o modele , bardzo mi daleko.
Pozostaje poczekać na fotkę z innego ujęcia i sprawa się wyjaśni.