Czyli klient się nie liczy. Forum - nie, FB - też nie. Dziękuję za wyjaśnienie.
Szanowny Panie,
Pan teraz naprawdę stawia śmieszne zarzuty. Pan oczekuje szacunek od producenta, dobrze, nic w tym złego i tak też powinno być. Ale proszę też mieć szacunek wobec mnie.
a) to poprawnie napisać moje nazwisko jak się Pan nim do mnie zwraca,
b) szanować mój czas. Proszę Pana, ja jestem ojcem trzech chłopców, mam czasochłonny zawód, i do tego jeszcze Schlesienmodelle. Czas dla mnie ma większa wartość niż pieniądz, bo tego do grobu nie wezmę.
Więc chyba za dużo nie wymagam? Czy to na dzisiejsze standardy savoir-vivre jednak jest za dużo wymagane?
Możliwe, że nie dostrzegłem Pana pytań na FB. Dałem Panu możliwość odpowiedzi w wątku EP09. Jeżeli nie chodzi Panu o EP09 są jeszcze wątki o EU07, 440V i 408S. Mnie by nawet nie przeszkadzało jak by Pana pytanie w tym wątku było nie na temat EP09, bo przecież zaprosiłem Pana, żeby to pytanie tu napisać, aby zakończyć ten off topic lament w wątku EP09 PIKO.
A jedyna Pana reakcja to oburzenie i że Pan oczekuje, że ja mam teraz marnować czas, na FB przeglądać setki wpisów, szukając Pana pytanie? I to ma być szacunek wobec mnie? Szacunek proszę Pana nie jest ulicą jednokierunkową, tylko szacunek działa tylko w obu kierunkach. Często jednak widać, że ludzie uważają, że tytuł "klient" czyni ich nietykalnych i mają prawo jednego z tych dwóch kierunków szacunku anulować.
Więc jeżeli chodzi Panu naprawdę o to Pana pytanie, chętnie Panu na to odpowiem. Czasu i energii do pisania Panu nie brakuje, jak widać.
Jeżeli Panu jednak chodzi o to, aby całemu forum pokazać jaki zły, zarozumiały i chamski ten Reschka ponoć jest, i tylko wyprorokować reakcje z mojej strony, to Panu niestety nie jestem w stanie pomoc. Przepraszam.