Już bardziej się tego modelu spieprzyć nie dało. Zapowiadał się ciekawie patrząc na wizualizacje ale efekt końcowy to jest porażka. Niech mi ktoś pokaże chociaż jedno zdjęcie takiego układu zbiorników głównych pod pomostem na polskim Ty2. Układ blach podtrzymujących pomosty, zbiorniki główne oraz blachy z przodu pod dymnicą dyskwalifikują ten model. To się nawet na konwersję nie nadaje.
Trochę zgadzam się z kolegą, a trochę nie
Rzeczywiście, o ile to co pokazał kolega
@am-70 to ostateczny model, to owszem, Roco rozpaliło apetyty wizualizacjami, które wcześniej były publikowane (np. typowo polski pomost pod dymnicą teraz znikł, co mnie mocno zaskoczyło).... tu zawód. Szkoda. Nie uważam jednak że wymienione przez kolegę niezgodności
"dyskwalifikują ten model". Owszem, jeśli ktoś oczekuje modelu z fabryki, który już na starcie spełnia oczekiwania, to może i tak, ale jeśli ktoś kupuje go by mieć tzw. lepszą bazę do przeróbki niż wcześniejsze wypusty, to nie sądzę aby była to dyskwalifikacja. Jak dobrze kolega wie, zdjęcia wspaniałych konwersji Ty2 jakie już nie raz pojawiały się na tym forum ukazywały modele jakie powstały z modeli jeszcze mniej 'polskich' niż ten., a są doskonałe. Nie jeden z nas widział je na nie jednej imprezie. Ja myślę, że jeśli ktoś szuka bazy do konwersji na tzw. swój egzemplarz, to jest lepiej niż było do tej pory. Pozdrawiam.
PS. Z tym pomostem to dziwna sprawa, bo
TUTAJ pomost był, zbiorniki też miały inny układ, na tendrze było odeskowanie podwyższające... cóż... nadzieja umiera ostatnia. Pytanie co oznaczają nożyczki we wcześnieszych publikacjach od Roco: