@Aliennowicz A wszystkie inne funkcje działają tak jak na rozpisce?
- Ø F0 - włączenie / wyłączenie świateł białych zmiennych
- Ø F1 - włączenie / wyłączenie dźwięku
- Ø F2 – gwizdek krótki
- Ø F3 – gwizdek długi
- Ø F4 - generator dymu (jeśli zainstalowano)
- Ø F5 – dźwięk sprzęgania
- Ø F6 – tryb jazdy manewrowej (zredukowana prędkość oraz czasy przyspieszania i zwalniania)
- Ø F7 - tarcie kół o szyny
- Ø F8 – sprężarka
- Ø F9 – gwizdek konduktora
- Ø F10 – światła manewrowe (4 białe z obu stron lokomotywy)
- Ø F11 – szuflowanie węgla
- Ø F12 - gwizdek długi
- Ø F13 – drenaż (tylko przy włączonym F1)
- Ø F14 – wyciszenie dźwięku (tryb tunelu)
- Ø F15 – odszlamianie
- Ø F16 – inżektor
- Ø F17 – pompa wody
- Ø F18 – dmuchawa pomocnicza
- Ø F19 – turbogenerator
- Ø F20 – wodowanie
- Ø F21 – piasecznica
- Ø F22 – zwiększenie głośności
- Ø F23 – zmniejszenie głośności
Jeśli tak, to daj temu spokój i korzystaj z lokomotywy.
Jeśli nie, to możesz zrobić reset CV8=8. Jeśli wcześniej był zmieniany adres lokomotywy w CV1, którego wartość domyślna =3,
to po resecie trzeba będzie na nowo zaprogramować ten adres CV1= (dowolna wartość, którą wybierzesz 0-255).
Tylko żeby na torze stała tylko ta programowana lokomotywa, nic innego co ma dekoder nie może stać na torze.
Po tej operacji powinno wszystko powrócić do normy. Jeśli po resecie nic się nie zmieni, to napisz i zobaczymy...
Te światła manewrowe nie są polskie, tylko niemieckie, więc i tak się nie przydadzą.
W jednej z lokomotyw Piko z fabrycznym dekoderem (nie ZIMO), też miałem w rozpisce opis świateł innych niż w rzeczywistości.
Miało być wyłączanie czerwonych, a załączają się właśnie niemieckie manewrowe (wszystkie białe z obu stron).