Ja też przeglądałem. Po sprawie z ramą (poruszane wyżej) musiałem zweryfikować swoje plany co do przeróbki tego modelu na 721, bo okazało się, że nie miałem wiedzy, że występują różne ramy nośne (belkowa i blachownicowa) i wynikające stąd inne niuanse. Okazało się że 721 który mam na zdjęciach dzięki uprzejmości Pana Pawła Tęczyńskiego (na jego zdjęciach ukazujących 721 z każdej strony), ma ramę belkową, której Roco nie odwzorowuje w modelu. Postanowiłem poszukać więc innego pasującego numeru z mojej DOKP. Ciężko ze zdjęciami, ale wybrałem 444, gdyż w albumie Ostatnie Polskie Parowozownię są 3 jej zdjęcia już z przydziału do Skarżyska, a więc od 1988/89 roku. Wcześniej służyła w Dęblinie. Niestety tylko z profilów bocznych ale z prawej strony i generalnie z prawej strony. Nie mam lewej strony parowozu. Z tego co jednak widzę generalnie pasuje do modelu Roco. Rama OK, drzwi dymnicy też. Myślałem że ta skrzynia to jakaś prawidłowość wynikająca z tego, gdzie daną lokomotywę wyprodukowano. A było to kilka fabryk wymienionych w zestawieniu na płycie dołączonej do książki o Ty2 którą mam i którą przejrzałem. Niestety prawidłowości nie znalazłem zgodnie z tym, co napisał
@Andrzej Harassek . Wynika więc z tego, że ta skrzynia na 444 mogła być w 1988 albo i nie. Jak jej nie będzie wielkiego błędu też nie będzie... Jedyne "ale" to to, że na 444 widać inżektor z prawej strony. Podejrzewam, że był i po lewe. I to trzeba by dorobić. Ale już jakiś punkt zaczepienia mam... Gdyby ktoś miał zdjęcie lewej strony numeru 444... Chętnie bym zapłacił za nie...
Wykonaną kalkomanie na 721 trzeba zostawić w szufladzie. Może doczeka pasującej bazy ..
Znalezienie zdjęć pasującego parowozu (Lublin, Dęblin, Łukow) z lat 80tych.... Masakra....