Ja już wspomniałem wcześniej, że model jest genialny i nawet z wadami jestem zadowolony bo bije wszystkie kuszetki i sypialne szczegółami i jakością wykonania. A uwagami myślę, że powinniśmy się dzielić, ponieważ może to uczulić co niektórych, kupujących osobiście, do sprawdzania modelu. Jak by nie patrzeć to nie jest tanie hobby i nie każdemu taka kwota wisi. A producent może przecież złożyć reklamację w fabryce i zarządzać naprawienia, wymiany lub zwrotu kosztów z powodu nie wywiązania się z umowy, rękojmi. Nikt nie będzie przy tym stratny. Jeśli nie będziemy reklamować wad jakościowych w modelach, do fabryki nie dotrze informacja, że jest problem i dalej Chińczycy będą walić byki. Jak zaczną dostawać zwroty to może zaczną się bardziej przykładać. Poza tym, odkładając na bok sentymenty, kupując wagon, telewizor, pralkę czy słuchawki płacimy za pełnowartościowy produkt i takiego też oczekujemy więc dlaczego mamy przemilczać wady, oswajać się z nimi? Jako konsumenci mamy pełne prawo do reklamacji produktu nowego wadliwego.