• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Model fabryczny ROBO - modele wagonów standardu Y - typu 104A/110A/111A/112A/113A/609A/209C

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
12.672 520 30
Miałem na myśli koniec IV ep. - malowanie oliwkowe.
Pytanie tylko, czy zaokrąglone okna zaczęto montować w ramach napraw jeszcze w IV epoce, czy dopiero po 1989 roku. Wagony w malowaniu oliwkowym z kremowym dolnym pasem (nie zielono-kremowe), które wprowadzono w końcu lat 80. XX wieku, z fabryki wychodziły jeszcze z kanciastymi oknami (nie wiem, czy wszystkie, ale mam zdjęcia takich wagonów z kanciastymi oknami).
 

old_jawa

Znany użytkownik
Reakcje
1.640 61 1
Nasuwa się pytanie ile takich nowoczesnych wagonów się sprzeda w porównaniu do "starych" Y z zaokrąglonymi ramami gdzie można przecież wypuścić kilka wersji malatury i zarobić kilka razy na tej samej formie. Może w związku z przewidywaną słabszą sprzedażą ROBO się decyduje ciąć koszty?
 

Grimlock

Nowy użytkownik
Reakcje
24 0 0
Może wagon 175A-10 to eksperyment, aby sprawdzić reakcję aktualnych i potencjalnych, nowych klientów? - Chyba żaden inny producent nie wyprodukował takiego modelu? Więc konkurencji nie ma...

A ktoś kto skusi się na taki wagon pasażerski, w przyszłości za pewne będzie chciał zakupić bardziej szczegółową wersję (vide PIKO 97931 zestaw z Husarzem i stopniowy upgrade wagonów i lokomotywy do wersji "pro"). ;)
 

Podobne wątki