Co do obu wagonów, to nigdy, nigdy nie miały żadnych otworów pod półką bagażową do następnego przedziału jeżeli są w stanie fabrycznym. Zawsze ściana działowa była pełna ze sklejki 18 mm oklejonej obustronnie płytą typu unilam. Dopiero od modernizacji w latach 90-tych wagonów 24,5 metrowych, jak na wagonach 139/136A pojawiły się lustra na całej szerokości ściany i pomiędzy zagłówkami a półką bagażową mogły takie lustra dostać inne wagony w ramach NG. Do tego czasu było zawieszone na środku małe lustro formatu coś pomiędzy A4 a A3 a nad skrajnymi fotelami były obrazki krajobrazowe. Ciekawe czy obie oliwki są z rewizją z HCP, bo jeżeli tak to wagony 609 nie miały pełnej szyby w dwóch oknach jako wyjścia awaryjne, które zakładano dopiero chyba od początku lat 90-tych. No i dach, Z HCP wagony 609 miały dach popielaty a nie oliwkowy.