Firma SK Model, do momenty, kiedy była również przedstawicielem Piko na rynek polski, starała się dopasowywać składy wagonów (Bip, Bonanz czy Bohunów) pod względem dat rewizji i przydziałów z lokomotywami (głównie SP42, EU07 i SP45).
Wyszły następujące składy (o których wiemy, że z założenia dystrybutora lokomotywa i wagony miały pasować do siebie):
Wrocław, rewizja ok 1977 - EU07-161 + 4-członowy skład piętrowy**
Poznań, rewizja ok 1977 - SP45-234 + 4-członowy skład piętrowy
Gdynia, rewizja ok 1980 - SP42-043 + 4-członowy skład piętrowy
Opole, rewizja ok 1990 - SP42-049 + 2-członowy skład piętrowy*
Legnica, rewizja ok 1992 - SP42-111 + 2-członowy skład piętrowy*
Chojnice rewizja ok 1998- SP42-118 + 3-członowy skład piętrowy
Rzeszów, rewizja ok 2000 - EP07-187 (Żurawica) + 4-członowy skład piętrowy***
Skarżysko Kamienna, - SP42-037 + 4-członowy skład piętrowy (tutaj rewizja SP42 to 1997 a Bipy 2004 - stąd dopasowanie "takie sobie")
Toruń, rewizja ok 2005 - SP45-263 + 4-członowy skład piętrowy
Poznań - SU45-079 + 4-członowy skład piętrowy PR
Leszno - SU45-048 + 2 Bonanzy z Leszna lub 3-członowy skład piętrowy z Poznania
Niedawno wypuszczone na rynek wagony piętrowe to praktycznie kontynuacja:
Bydgoszcz, rewizja ok 1990 - SP45-204 + 4-członowy skład piętrowy
Ostrów - do 4-członowego składu pasuje zarówno ostrowska ET22-259 jak i jarociński SP42-108.
Wiem też, że SP42-064 z Choszczna pasuje bodajże do ryflaków.
* pasujące do lokomotywy były jeszcze 2 Bonanzy z Nysy
** pasujące do lokomotywy były jeszcze conajmniej 4 bonanzy z Wrocławia
*** pasujące do lokomotywy były jeszcze 2 Bohuny