• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Realistyczne zestawianie modelowych pociągów pasażerskich z epoki IV i V

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
12.908 527 30
EP08-010 do 015 od początku były całe pomarańczowe.
Tego nikt nie kwestionuje. Kolega @przemek tabisz miał chyba na myśli model Piko w malowaniu już z V epoki (denaturat czy seledynowo-zielony) - tyle, że takiego modelu nie znam, ja mam model EP08-010 pomarańczowy i nie wiem, czy w ogóle był EP08-010 Piko w innym, późniejszym malowaniu.
 

robertkroma

Znany użytkownik
Reakcje
1.784 41 4
Chodzi "ogólnie" o malowanie zjazdowe, jak popielate na SP47 001 czy ET41 100 ze strzałkami w barwach wyblakłej kości słoniowej, brązu i czerwieni. Chyba takie były, prawda?
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
12.908 527 30
No tak, ale mówimy o EP08, a w tych maszynach nie było jakiegoś specjalnego, zjazdowego malowania. Nawiasem mówiąc, nie jestem pewien, czy malowanie SP47-001 było "zjazdowe", czy po prostu była to propozycja nowego malowania dla spalinowych lokomotyw pospiesznych - ale to już sprawa drugorzędna. SP47 nie ma nikt (pomijam manufakturę), ale Piko faktycznie mogłoby się pokusić o wersję "zjazdową" ET41-100.
 

ignacy500

Znany użytkownik
Reakcje
688 18 0
Czyli w okolicy Kłodzka jeździły składy z dwoma lub trzema wagonami za lokomotywą nie tylko spalinową?
Nie jestem z tamtego zakątka Polski, by coś więcej powiedzieć.
Kiedyś przez zupełny przypadek trafiłem na sporo zdjęć w tym zasobie. Ciężko jest tam coś znaleźć wyszukując bezpośrednio poprzez wpisanie "hasła". Trzeba raczej trafić na jakiś katalog lub grupę tematyczną i przeszukiwać tysiące fotografii.
 

PingwinRico

Znany użytkownik
Reakcje
4.672 28 2
Czyli w okolicy Kłodzka jeździły składy z dwoma lub trzema wagonami za lokomotywą nie tylko spalinową?
Od lat 70 na pewno, a może i wcześniej. Tylko wagony były inne.
Odchodząc od Kłodzka..., do Radkowa to i z jednym wagonem dojeżdżał.

TKt48-95 | 1984-10-08 w MD Kłodzko
Źr. eBay

TKt48-95.jpg


TKt48-191 | 1984-10-25 w MD Kłodzko
Źr. eBay

TKt48-191 Lipiec 1985.jpg
 

Magic

Znany użytkownik
Reakcje
6.078 38 4
Jesli to cos wniesie w temat, takie foto z Flickr:
16467590334_39968a4df2_k.jpg

Opis foto:
TKT48 11 at the platform in Radkow, P.K.P. September 1986
LINK
zzzzz.jpg

Opis foto:
P.K.P. 2-8-2T TKT48 11 with the branch train for Radkow, leaves Scinawka. Line closed 1987.
FOTO
 
Ostatnio edytowane:

Podobne wątki