Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Dokładnie tak, to był prestiż, tym pociągiem podróżowało mnóstwo urzędników do ministerstw w Warszawie. A obsługa pociągu jak by z innej bajki, po porostu tak jak to powinno wyglądać na całej PKP. Myślę że dla nich też to było wyróżnienie i prestiż.
No i te foldery z rozkładem jazdy i schematem składu raczej nie były powszechne na PKP. Coś podobnego znalazłem jedynie w D246/247 Leningrad Express w 1986r. jak pierwszy raz jechałem do RFN.
Wrocławska w sensie z lokomotywowni Wrocław Główny ?
jeśli tak to do 1991 Wrocław - Trzebnica, Wrocław - Sobótka - Jaworzyna , od 1992 MD Wrocław Gł. już nie miał tej serii na stanie, a ruch pasażerki do Trzebnicy zawieszono
Wrocławska w sensie z lokomotywowni Wrocław Główny ?
jeśli tak to do 1991 Wrocław - Trzebnica, Wrocław - Sobótka - Jaworzyna , od 1992 MD Wrocław Gł. już nie miał tej serii na stanie, a ruch pasażerki do Trzebnicy zawieszono
Mowisz o SP45-052? Czy to byla w takim razie jedyna wroclawska SP45? Widzialem Twoje zdjecie z pociagiem do Trzebnicy na Nadodrzu na profilu KSK Wroclaw.
Pozniejsze zdjecie to juz chyba rok 1996 kiedy zostala przerobiona na SU i jechala z jakims pospiesznym (Sniezka?). Po prostu zastanawiam sie co pod nia podciagnac...
na Trzebnicy do końca jeździła 052 na zmianę z 149, była jeszcze 180 ale czekała na naprawę i jak wróciła to już Trzebnica była zawieszona. Przed 1991 do innych lokomotywowni odeszły 034, 035, 042, 043, 045, 046, 050, 051, 184, 192, 229, 236 i inne jeszcze wcześniej.
@Rysiek. Czy ja dobrzetam widzę na zdjeciu że te relacje były na 120A? Zakładam że zarówno ten do Trzebnicy jak i Jaworzyny był wystawiany przez Wrocław?
do Trzebnicy to wtedy jeździły 120A st Wrocław a do Jaworzyny to przeważnie pomieszane 111A z ryflakami st Jaworzyna Sl oraz wrocławskie piętrusy. To zależało od obiegu - na niektórych obiegach były tez wagony stacji Legnica.
do Trzebnicy to wtedy jeździły 120A st Wrocław a do Jaworzyny to przeważnie pomieszane 111A z ryflakami st Jaworzyna Sl oraz wrocławskie piętrusy. To zależało od obiegu - na niektórych obiegach były tez wagony stacji Legnica.
Dziękuję. No to będę miał zagwozdkę. Nyskie 120A udające wroclawskie na linii trzebnickiej, bądź trochę za "stara" jajecznica z Legnicy bez ryflaków bądź też z nowego wypustu (ale Kłodzko bądź Wałbrzych) i bez 111A
do Trzebnicy to wtedy jeździły 120A st Wrocław a do Jaworzyny to przeważnie pomieszane 111A z ryflakami st Jaworzyna Sl oraz wrocławskie piętrusy. To zależało od obiegu - na niektórych obiegach były tez wagony stacji Legnica.
To jeszcze taka ciekawostka. Zdjecia najprawdopodobniej zrobione 1991 (październik). W galerii jest jeszcze pare innych zdjec ukazujących SP45-052 jako pociag 1158. Ciekawi mnie czy naprawdę poniższy moglby byc TOS-sem (!) na relacji do Psiego Pola
Jakby ktoś miał ochotę zestawić EP09 w ramach obsługi pociągu osobowego, to ciekawą fotę dziś zobaczyłem na FB Z krawędzi peronu: KLIK
fot. Jarosław Stawarz "Chester"
Link do galerii autora z innymi ciekawymi zdjęciami, w tym z pociągiem osobowym: KLIK
Opis taki:
"W nawiązaniu do epizodu lokomotyw EP09, które jesienią 2000 roku delegowano z lokomotywowni w Warszawie Olszynce Grochowskiej do Gdyni Grabówka, prezentujemy zdjęcie Pana Jarosława Stawarza "Chestera", opublikowane na stronie @Ilostan Pojazdów Trakcyjnych.
EP09-004 z pociągiem osobowym 20124 z Gdyni Głównej do Inowrocławia, opuścił Gdańsk Główny i zaraz minie semafory stacji Gdańsk Południe. Jak pisze Autor zdjęcia: "Lokomotywy EP09 (rotacyjnie) były delegowane do Gdyni celem zapoznania maszynistów z nową dla nich serią, przed podjęciem regularnej obsługi dziewiątkami do Trójmiasta. Te zapoznania odbywały się na paru obiegach pociągów osobowych do Laskowic, Bydgoszczy i właśnie Inowrocławia". Gdańsk, 12 października 2000 roku."