• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Model fabryczny PIKO - modele wagonów typu 120A

mafo

Moderator Forum Samochodowego
Zespół forum
Reakcje
23.567 386 20
Wrocław będzie zachwycony ale reszta Polski czeka...
Popieram w całej rozciągłości. Z Wrocławia mamy już 4 wagony i lokomotywę. Piękny tzw. "koszerny" skład. Dotarły do mnie te dwie ostatnie i powiem, że skład wygląda zacnie. ;)
Teraz przydały by się wagony z innych stacji, no i jedynki w oliwkowych barwach... Marzyciel ze mnie... :podstepny: :D
 

mafo

Moderator Forum Samochodowego
Zespół forum
Reakcje
23.567 386 20
Zdjecia "koszernego" skladu:confused: :D?
Ze zdjęciami to nie jest tak prosto, bo ja nie mam za bardzo gdzie ich zrobić, żeby dobrze pokazać ten skład. Także tło jest jakie jest.
Zatem tak na szybko, na podłodze wrocławski skład wagonów ciągnięty przez EU07-161 z końca lat 70 ubiegłego wieku prezentuje się tak:

IMG_0544.jpg



Ponieważ mam jeszcze wagon Tilliga nr 74758 i też jest z Wrocławia z datą rewizji 30.10.1979 to po dołączeniu go jako ostatniego skład wygląda tak:

IMG_0547.jpg



I jeszcze fotka z drugiej strony:

IMG_0554.jpg



I jeszcze takie ogólne, troszkę zniekształcone przez obiektyw ;).

IMG_0561.jpg
 

teigrekty2

Znany użytkownik
NAMR
Reakcje
3.860 111 7
Ze zdjęciami to nie jest tak prosto, bo ja nie mam za bardzo gdzie ich zrobić, żeby dobrze pokazać ten skład. Także tło jest jakie jest.
Zatem tak na szybko, na podłodze wrocławski skład wagonów ciągnięty przez EU07-161 z końca lat 70 ubiegłego wieku prezentuje się tak:
Ponieważ mam jeszcze wagon Tilliga nr 74758 i też jest z Wrocławia z datą rewizji 30.10.1979 to po dołączeniu go jako ostatniego skład wygląda tak:
I jeszcze fotka z drugiej strony
I jeszcze takie ogólne, troszkę zniekształcone przez obiektyw ;).
Super;) i tak mamy popoludniowy pociag z Wroclawia do Jeleniej Gory, dla tych wracajacych z pracy.:)
 

mafo

Moderator Forum Samochodowego
Zespół forum
Reakcje
23.567 386 20
Pięknie - jeszcze jakbyś krótkie sprzęgi założył... :gwizd: ale nie czepiam się!
Założę, tylko właśnie mi brakuje. Ale mam nadzieję, że już niedługo... ;)
[DOUBLEPOST=1473871089,1473870627][/DOUBLEPOST]
Super;) i tak mamy popoludniowy pociag z Wroclawia do Jeleniej Gory, dla tych wracajacych z pracy.:)
A jakby nie patrzeć na przydział wagonów to mamy sporą część pociągu relacji Olsztyn - Zakopane. Właśnie w tamtych latach na odcinku do Krakowa Płaszowa jeździły takie wagony ciągnięte przez EU07, bo od Krakowa to już ciągnęła lokomotywa parowa. Trochę się najeździłem tym pociągiem. :)
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
11.291 459 29
wrocławski skład wagonów ciągnięty przez EU07-161 z końca lat 70 ubiegłego wieku
To rzeczywiście musiał być sam koniec lat 70. Ten piąty wagon to prototypowy wagon 127A, zbudowany w Pafawagu w 1979 roku (zresztą sam kolega mafo napisał, że wagon ma rewizję z października 1979). Ciekaw jestem, czy ten wagon rzeczywiście kursował w takich lokalnych pociągach z wagonami bezprzedziałowymi, czy raczej był wykorzystywany w pociągach wyższych kategorii?
 

mafo

Moderator Forum Samochodowego
Zespół forum
Reakcje
23.567 386 20
Ciekaw jestem, czy ten wagon rzeczywiście kursował w takich lokalnych pociągach z wagonami bezprzedziałowymi, czy raczej był wykorzystywany w pociągach wyższych kategorii?
Dołączam się do pytania. :) Nie wiem tylko, czy tych dywagacji na temat wagonu zrobionego przez Tilliga nie powinniśmy przenieść do innego tematu. Wszak tu jest temat o wagonach 120A zrobionych przez PIKO. ;)
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
11.291 459 29
No, moje pytanie było raczej retoryczne. Oba prototypowe wagony, 127A z drzwiami obrotowo-łamanymi i 127Aa z drzwiami odskokowo-przesuwnymi, jeździły głównie w ekspresie "Odra". Co ciekawe, PKP dość szybko przemianowały oba wagony na 1 klasę, bo miały one przedziały 6-osobowe. O tych wagonach i o modelu jednego z nich, był swego czasu opublikowany w "Mini-replice" artykuł Andrzeja Etmanowicza.
 

tcy

Znany użytkownik
Reakcje
61 0 0
Zgubiłem w kolejnych edycjach modeli 96648 i 96649.
Czy ukazało się coś takiego jak 96648-1 i 96649-1 ?

Czy też druga seria posiada od razu numery 96648-2 i 96649-2...
 
Ostatnio edytowane:

Podobne wątki