odwrotne zamontowanie wnętrza wagonu
Też uważam, że to najlepsza metoda i najmniej inwazyjna. Ponadto umożliwia wykorzystanie wszystkich zatrzasków. Natomiast decydując się na obrócenie wnętrza i pozostawienie budy w stosunku do podwozia bez zmian, pozostaje jeszcze kwestia czy logo jest namalowane po właściwej stronie, tzn. czy układ skrzyń i zbiorników w podwoziu, który nie jest symetryczny, odpowiada stanowi faktycznymu.
Kolejną kwestią są te nieszczęsne okna. Zamienić na pełne to pewnie nie będzie większy problem, pod warunkiem jeżeli wymiary okien są takie same jak w "ygrekach". Czy ktoś wie? Problemem może być odtworzenie wyświetlacza, który jest przyklejony do okien. Nie sądzę, że da się go oderwać bez uszkodzenia.
Wczoraj zgłębiając temat przeglądałem w necie zdjęcia tych wagonów i na wszystkich zdjęciach które widziałem skrajny asymetryczny wywietrznik był tylko z jednej strony, tej "z akumulatorami"
Ja w tamtym momencie, kiedy temat wyszedł, też przeglądałem wiele zdjęć i też mi to wpadło w oko i zauważyłem symetryczny układ wywietrzników, czyli skłaniałbym się do zdania Kolegi Mateusza, ale o tym już nie pisałem powyżej, gdyż uznałem to za mniejsze "zło". Jak będę miał więcej czasu, to usiądę do tego wagonu, ale niestety kiepsko to u mnie teraz z czasem.